17 Reacties

5 jaar geleden

Proficiat met je zwangerschap Heb ik ook de laatste weken 😂 soms denk ik dat ik zot ben xd ben ook zeven weken zwanger

5 jaar geleden

Proficiat met je zwangerschap Heb ik ook de laatste weken 😂 soms denk ik d ...
Haha dank je! Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap😊. Geruststellend voor mij om te horen haha.

5 jaar geleden

Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook!

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben nu 3 +5 en heb dit ook en een gigantisch opgeblazen gevoel😅. Fijn om te lezen hier, stelt me enigzins gerust.

5 jaar geleden

Ik heb t ook in de.onderbuik vandaag 7 +3

5 jaar geleden

Yes hier ook!

5 jaar geleden

Ik heb vooral een trekkend gevoel van mijn baarmoeder het schijnt een soort bandenpijn te zijn/groei pijn herkennen jullie dit?

5 jaar geleden

Reactie op ireneperrijn

Ik heb vooral een trekkend gevoel van mijn baarmoeder het schijnt een soort ...
Zeker. Warmte helpt. Wandelen ook.

4 jaar geleden

Ik heb echt een harde hartslag in mn buik steeds, je ziet mn buik ook bewegen… natuurlijk mn eigen hartslag. herkennen jullie dit? Vind het best eng soms zo hard

4 jaar geleden

Ik heb echt een harde hartslag in mn buik steeds, je ziet mn buik ook beweg ...
Yep, heb ik ook. Al is bewegen van mijn buik af en toe ook de baby die van de ene naar de andere kant gaat 😊

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar ik heb ook een stevige hartslag voelbaar in mijn onderbuik, duidelijk mijn eigen. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik weet wel dat tijdens de zwangerschap je aorta direct aangesloten wordt op je baarmoeder/placenta voor de goede voeding van het kindje. Daarom zal de hartslag ook zo eng goed te voelen zijn. Het is een directe aansluiting van je aorta.

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar ik heb ook een stevige hartslag ...
Wow oké dat wist ik niet! Thanks voor je reactie!

4 jaar geleden

Zelfde hier! Ik las ook dat je door de zwangerschap 1,5 meer liter bloed aanmaakt en je hart hierdoor harder pompt/klopt ☺️

4 jaar geleden

Ja dit heb ik ook! Voelt vreemd hè?!

4 jaar geleden

Heb ik ook, hartslag is heel voelbaar. Ik denk dat dit normaal is, als ik het opzoek lees ik veel gelijkaardige ervaringen, zou me er niet veel zorgen over maken 💛

4 jaar geleden

Reactie op mommytobe112021

Heb ik ook, hartslag is heel voelbaar. Ik denk dat dit normaal is, als ik h ...
Hier ook! Als mijn vriend zijn hoofd op mijn buik legt dan gaat hij zelfs op en neer met de hartslag mee! Schijnbaar heel normaal!