6 Reacties

één jaar geleden

Ik snap je zorg alleen denk ik oprecht dat een huisarts je vele malen beter kan geruststellen dat wij als niet medisch geschoolde mede mama's Anders toch nog eens terug naar de huisarts dat je je echt zorgen maakt en toch graag wilt dat er verder naar gekeken word?

één jaar geleden

Als je het echt niet vertrouwd gewoon een doorverwijzing vragen. Mijn zoontje heeft dit ook gehad in beide borsten vanaf zijn geboorte en hij is nu 15 maanden e nu is het weg. Het kunnen ook opgezette klieren zijn

één jaar geleden

Hoelang heeft ze dit al? Mijn dochter heeft dit ook gehad. Ze had het dacht ik al na de geboorte. Dit heb ik toen ook na laten kijken bij het cb. Het is uiteindelijk vanzelf overgegaan. Het had iets temaken met hormonen dacht ik. Geef je nog borstvoeding?

één jaar geleden

Mijn dochter had dit ook, ook 2 cm! Ik ben wel naar een kinderarts geweest omdat mijn zwangerschap niet gewoonlijk was (kanker tijdens) maar het is dus gewoon een opgezette klier. Is ook al verdwenen, ik las overal dat opgezette klieren bij baby's alleen ontstaan als je borstvoeding geeft dus ik had ook geen fijn gevoel omdat ik dat niet gaf. Je kan natuurlijk altijd een verwijzing vragen, geeft toch even die bevestiging

één jaar geleden

Reactie op Nath1987

Hoelang heeft ze dit al? Mijn dochter heeft dit ook gehad. Ze had het dacht ...
Nee geef geen borstvoeding meer. Dit heeft ze gekregen na borstvoeding. Toen ze 7 maanden was. 😔

één jaar geleden

Snap dat je schrikt mama! Hier hebben we het ook gehad. Werd zelfs een beetje blauw. Toen kwam ik erachter dat ik blijkbaar precies mijn duim daar drukte als ik haar optilde, waardoor het een soort geïrriteerd was 🤦🏼‍♀️ dus daarop letten hielp bij ons! Maar het kunnen ook heel goed kliertjes zijn zoals hier al gezegd. Denk dat het in 99/100 gevallen inderdaad niets is, maar als je je zorgen maakt kun je altijd nog eens laten kijken.