14 Reacties
3 jaar geleden
Denk dat de meeste baby’s van 8 maanden dat niet meer willen. Ze ontwikkelen zich zo snel en ze willen ontdekken. Knuffelen komt wel weer maar slapen op de borst doet mijn baby ook al een lange tijd niet meer.
3 jaar geleden
Hoi hoi, geen tips.. mijn zoontje doet het ook echt niet hoor, wil veel te graag lekker om zich heen kijken.. of wegkruipen hahaha.. en slaapt het best in bedje, of kdwagen :) .. ik zou zeggen, vat het vooral niet persoonlijk op(mocht je dit doen).. en geniet lekker van de momenten dat je wel kan knuffelen (misschien tijdens voeden of andere momenten?)
3 jaar geleden
Hier wil ze vanaf een maand of 4 al niet meer knuffelen 😂. Ze wil alleen maar rechtop op mn schoot zitten en dan spelen. Dutje bij mij doen is er al heeeeeel lang niet meer 😅. Ze zijn nu veel te actief om dat soort dingen nog te willen. Komt vanzelf weer als ze weten wat knuffelen enzo is
3 jaar geleden
Oh dat gebeurt hier ook allang niet meer hahah maar die fase komt weer terug als ze ouder worden m'n oudste 2 zijn ook weer knuffelig en dan echt bewust een dikke knuffel en kus🥰
3 jaar geleden
Huilen met de pet op. Het slapen is herkenbaar. Op vakantie ging hij wel meerdere keren op mijn borst slapen, geen idee waarom, maar o wat heb ik daarvan genoten. Ik denk dat je baby het leuk vind of niet. Of je moet het zelf leuk maken door veel met je partner te knuffelen waar hij bij is.
3 jaar geleden
Hier wordt alleen nog bij ziekte op de borst geslapen. Verder wil hij dat echt niet. Is ergens ook wel fijn toch. En die zieke momentjes zijn dan toch een beetje genieten. Ik krijg wel korte knuffels van hem en de beste kussen met z’n mond wagenwijd open🥰
3 jaar geleden
Hier is savonds voor het slapengaan het enigste wat in de buurt komt van een knuffel. Als ze dan niet ligt te wurmen allesinds. Dan legt ze haar hoofdje om mn borst voor ze in slaap valt. Zo fijn. Wat ze ookwel doet ineens.. gisteren was ze aan mijn mond aan het prullen ( heb een lippiercing ) toen ze op mn borst lag en ik dacht ik zet mijn tanden eens op der vinger dan is het drek gedaan. Ze begon heel luid te schaterlachen en stak vervolgens bijna haar hele hand in mijn mond.
Lag ze me rustig aan te kijken vanop mn borst en te knuffele terwijl ik 'knabbelde' op haar handje. Vond ze blijkbaar leuk. Hoe raar is dat ? 😂
Alles voor een knuffel zelfs knabbele op handjes 😂