7 Reacties

één jaar geleden

Geloof me ik dacht alles! 2,5 maand last gehad! Nu slaapt die beter als ooit te voren ! Wel dutje weg gedaan 1 dutje heeft die ! Van half 12 tot 2 uur half 3 ( niet langer als half 3 laat ik hem slapen)

één jaar geleden

Het is zeker geen koemelk allergie anders heeft ie alles onder gepoept en gekotst.

één jaar geleden

Ik denk de ergste slaapregressie ever, gezien het hier precies hetzelfde gaat momenteel 🙈🥴 Onze knul heeft koemelkallergie sinds de geboorte en krijgt dus soja/havermelk. Kan daar dus geen reactie op zijn bij ons. Avondeten weigert meneer al een goede week nu☹️

één jaar geleden

Hier ook s’nachts weer feest 😑al 2 weken zo en het lijkt steeds erger (langer) te worden. Ben blij als deze fase voorbij is..

één jaar geleden

Onze zoon heeft koemelk gehad. Met 1 jaar een test en is er overheen gegroeid. Ook hij laat savonds nog heel veel windjes als hij boos of verdrietig is, of het komt daardoor dat zijn buik veel lucht heeft en daarom boos is. Echter heeft hij dit al sinds dat hij een paar weken oud was. ZH wist niet wat het kon zijn, kregen zakjes voor zijn ontlasting op gang te helpen maar daar is het niet mee geholpen. Geen idee wat het wel kan zijn..

één jaar geleden

Geen idee wat het kan zijn maar het lijkt niet op koemelkallergie... Ons dochtertje heeft koemelkallergie en dat was vanaf dag 1 al de hel. Maar dat was ook echt krijsen krijsen krijsen (alleen een halfuurtje stil 2 uur na de voeding en dat de gehele dag) in combinatie met slecht groeien vlekken eczeem etc... Misschien krijgt hij teveel koemelk? Wellicht kan hij ook lactose intolerant zijn... Ik hoop dat je er snel achter komt

één jaar geleden

Misschien kan het ook obstipatie zijn? Als hij zoveel windjes laat en buikkrampen lijkt te hebben. Hoe vaak en hoeveel poept hij op een dag?