Oké, dames. Of mijn kind zit in de ergste slaapregressie ever, of hij heeft ergens anders last van.
Altijd al een onrustige slaper is die knul van ons en heb al meerdere topics gelezen en zelf geschreven, maar nu wil ik weer advies.
Olov krijgt voor het slapen een fles halfvolle melk. Daarna poetsen we zijn tandjes en gaat hij naar bed. Na een paar uur wordt hij standaard wakker. Soms lijkt het van korte duur dat hij wakker is, maar de laatste tijd duurt het uren voordat hij slaapt. We proberen van alles en geven dus ook op een gegeven moment weer melk. Dat doe ik dus ook niet meer, want hij gaat er sowieso niet meer van slapen.
Hij laat onwijs veel windjes als hij zich enorm opwindt en we hebben het idee dat hij pijn heeft en geen houding weet te geven. Niks is goed.
Voor je beeldvorming: mijn schoonmoeder heeft hem overdag ook melk gegeven, over de hele dag drinkt hij dan al melk. Wij geven hem water of thee.
Hij heeft gisteravond geen hap avondeten op, maar vanmorgen na deze horror nacht heeft hij uiteindelijk gepoept en m’n vriend zei dat het onwijs veel was. Zoveel dat het nog maar net in z’n luier paste. Het leken dus echt op buikkrampen, maar hij is 15 maanden.
Dus naast het feit dat hij overdag melk heeft gedronken en dan in de avond en nacht, denk ik dat z’n darmen daar op hebben gereageerd.
Ik wil hem geen koemelk allergie aanpraten, maar wat denken jullie? Kan ik hier de huisarts voor bellen? In elk geval voor advies?