9 Reacties

één jaar geleden

Je kan het herfstdeel doen en dan alleen een korte mouwen romper. Laatst ook gedaan met mijn dame toen ze 39 graden koorts had. Hopelijk is hij snel beter 🥰

één jaar geleden

Mijn zoon is al drie dagen ziek temperatuur 38.6 eet ook minder maar drinkt ook. Ik trek hem gewoon zijn pyjama aan hij slaap niet meer in een slaapzak. Maar toen hij nog wel in een slaapzak sliep deed ik alleen een romper en slaapzak aan

één jaar geleden

Mijn meisje met koorts 39,5 slaapt ook in winterslaapzak puckababy en dan alleen romper aan. Dit gaat prima. Slaapkamer is 16graden

één jaar geleden

Beterschap voor je mannetje 🍀

één jaar geleden

Ik zou goed blijven aanvoelen in zn nekje, al denk ik dat je goed zit. Mijn zoontje heeft de hele week koorts gehad ook 39+. Zelfde temperatuur slaapkamer 17-18. Hebben 2 tog slaapzak aan gedaan en in zn lange romper. Toen hij bijna 41 graden was heb ik wel een lenteslaapzak (1 tog) aangedaan. Toen ook bij ons gelegd omdat ik te bezorgd was en hij niet kon slapen zonder mij. Is goed gegaan met die slaapzak Toen van 1 tog :) Beterschap voor je dochtertje!

één jaar geleden

Juist wel want door het zweten koelen ze ook hard af als de koorts ineens zakt. Eventueel zonder pyjama en enkel lange mouwen romper. Blijf goed monitoren. Luchten is juist goed als ze koorst hebben, maar hoeft niet heel de nacht. Succes en beterschap voor je kleine!

één jaar geleden

Dank. Heb gisteren nacht alleen halve mouwen romper aangedaan ket de herstdeelhad. Snacht rond een uur of 2 voelde hij nog heelwarm aan maar zijn benen waren ijskoud dus maar een wollenbroekje aamgedaan... Idd hij slaapt al 3 nachten in ons bed om hem betet te monitoren en gelijk borstvoeding geven... Hooo dat hij snel opknapt 🙏

VRIEND

één jaar geleden

Agossie, arm schatje. Als onze kleine ziek is, komt hij gewoon (half) onder ons dekbed tussen ons in, in zijn pyjama en korte mouwen romper. Inderdaad goed in de gaten kunnen houden en directe toegang tot bv. Heel veel beterschap!

één jaar geleden

Consultatiebureau gaf aan liever helemaal geen slaapzak te gebruiken, maar mijn kleine is een hele wilde slaper, dus lakentje was geen optie. Daarom adviseerden ze een zomer slaapzak, met 1 lange mouwen romper. Dat gaat eigenlijk altijd goed.