5 Reacties

5 jaar geleden

Wat vervelend voor je dat je je geluk en blijdschap niet kunt delen samen.. ik hoop voor je dat hij toch bijtrekt en heel blij zult zijn, het is iets heel bijzonders.

5 jaar geleden

Wat rot voor jullie! Het is niet gek om er het ene moment helemaal blij mee te zijn en het andere moment ontzettend spannend vindt en het twijfels geeft. Zou het kunnen dat hij het gevoel heeft er alleen maar heel blij over te moeten zijn? Misschien helpt het om blijdschap, maar ook twijfels en angsten uit te spreken? En waar bij jou vanalles in je lichaam gebeurt en je je direct al gaat hechten aan de kleine, voelt je partner lichamelijk niets. Heb je al gevraagd of hij wat meer wil delen over zijn angst/twijfel? Ik snap dat het je onzeker maakt, maar grote kans dat hij wat meer tijd nodig heeft om aan het idee te wennen. Succes en maak je niet te veel zorgen, jullie komen er vast uit samen!

5 jaar geleden

Is niet heel erg raar om dit te ervaren. Vorig jaar bij mijn eerste zwangerschap begon ik heel erg te twijfelen of dit wel was wat ik wou. Terwijl ik al 5 jaar (of langer) op dat moment aan het wachten was. Voor een man staat het natuurlijk nog wat verder van hem af. En het is ook best eng. Een hele stap die je hele leven gaat veranderen. Geef hem een beetje tijd en ruimte en dan gaat het vast goedkomen. En nog gefeliciteerd 馃コ

5 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Is niet heel erg raar om dit te ervaren. Vorig jaar bij mijn eerste zwanger ...
Ik herken dit ook heel erg! Heb dit zelf ook gehad de eerste 2 week van de zwangerschap. Het gevoel van 'waar ben ik aan begonnen' terwijl de zwangerschap wel gepland en gewild was! Ik twijfelde heel erg of dit de juiste keuze was en of ik al die veranderingen wel wou die een baby met zich meebrengt. Is inderdaad heel normaal, het heeft een grote impact op je leven en er gaat een boel veranderen. Dat kan best wat angst en twijfels met zich meebrengen! Bij mij heeft er over praten met mijn partner heel erg geholpen, en ik heb mezelf echt een paar dagen de tijd gegeven om het te verwerken 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Jaan89

Wat rot voor jullie! Het is niet gek om er het ene moment helemaal blij mee ...
Sluit me hier bij aan! Ontzettend vervelend zo! Hopelijk veranderd het beetje bij beetje 馃崁馃尮 Wij zijn zelf ook in een rollercoaster van emoties, omdat het compleet onverwachts is.. Hopen dat de paniek aan ene kant en angst dat het misgaat aan de andere kant meer en meer vervangen wordt door blijdschap!