12 Reacties
4 jaar geleden
Ja hier ook. Koolsoorten geven veel gasvorming, is bij volwassenen ook zo. Maar bij mn dochter ook na bloemkool veel kramp
4 jaar geleden
Ja vroeg mij inderdaad ook af of jullie hiermee zijn gestopt of juist niet dat de darmen kunnen wennen? Ik heb zelf nu het idee dat ik t voorlopig even niet ga geven
4 jaar geleden
Bloemkool > scheetjes
Sperziebonen > 1e x kramp daarna niet meer
Wortel > 1e keer heftige kramp, daarna niet meer.
4 jaar geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Ja vroeg mij inderdaad ook af of jullie hiermee zijn gestopt of juist niet ...
Na de heftige kramp vd wortel 3 dagen rust genomen en doen nu max 3 kleine lepels geven.
4 jaar geleden
Reactie op Dina-Marie
Na de heftige kramp vd wortel 3 dagen rust genomen en doen nu max 3 kleine ...
Hier ook van wortelen. En zelfs wat uitslag, dus vermoeden toch een soort allergie. Laten het even voor wat het is en introduceren het later nog eens en kijken of hij idd daarop reageert…
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Ja vroeg mij inderdaad ook af of jullie hiermee zijn gestopt of juist niet ...
Hij vind het heerlijk! We hebben het dus ook netjes 3 dagen achter elkaar gegeven. Dit is de eerste en nog steeds enige keer dat hij zijn hele ijsklontje op heeft gegeten!
Gewoon doorgegaan dus, maar ja, s'avonds ook goede krampen.
4 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Hij vind het heerlijk! We hebben het dus ook netjes 3 dagen achter elkaar g ...
Hier hetzelfde verhaal. Hij liet wel heel veel en harde scheten en poepte vaker, maar hij leek er niet zo heel erg last van te hebben. Niet zoals de krampjes die hij de eerste drie maanden had. Dat was bij ons wel heel heftig. Misschien dat hij daarom wel minder last had hoor, hij was veel erger gewend 🤔