12 Reacties

3 jaar geleden

Bloemkool is een koolsoort en dat kan iid gasvorming en/of buikpijntjes veroorzaken! Zoontje had er wel altijd last van, dochtertje nu niet lijkt het :)

3 jaar geleden

Ja hier ook. Koolsoorten geven veel gasvorming, is bij volwassenen ook zo. Maar bij mn dochter ook na bloemkool veel kramp
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Yep. Mijn zoontje poepte ook meer en liet meer scheetjes de dag erna.

3 jaar geleden

Hahaha wat grappig om te lezen! Wij hadden dit juist een paar weken geleden. Ik dacht al dat t alleen bij ons zo was, maar blij om te horen eigenlijk dat wij dus niet de enige zijn. Na 3/4 weken ga ik het morgen weer eens proberen.. ben wel beetje nerveus ervoor 😂

3 jaar geleden

Ja vroeg mij inderdaad ook af of jullie hiermee zijn gestopt of juist niet dat de darmen kunnen wennen? Ik heb zelf nu het idee dat ik t voorlopig even niet ga geven

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Ja vroeg mij inderdaad ook af of jullie hiermee zijn gestopt of juist niet ...
Ik ben even gestopt ermee..

3 jaar geleden

Bloemkool > scheetjes Sperziebonen > 1e x kramp daarna niet meer Wortel > 1e keer heftige kramp, daarna niet meer.

3 jaar geleden

Na de heftige kramp vd wortel 3 dagen rust genomen en doen nu max 3 kleine lepels geven.

3 jaar geleden

Hier was dat met sperziebonen. 1e dag kon nog toeval zijn. 2e dag nogsteeds en dan gestopt en toen was het over dus. Dat bieden we even een tijdje niet meer aan

3 jaar geleden

Reactie op Dina-Marie

Na de heftige kramp vd wortel 3 dagen rust genomen en doen nu max 3 kleine ...
Hier ook van wortelen. En zelfs wat uitslag, dus vermoeden toch een soort allergie. Laten het even voor wat het is en introduceren het later nog eens en kijken of hij idd daarop reageert…
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

VRIEND

3 jaar geleden

Hij vind het heerlijk! We hebben het dus ook netjes 3 dagen achter elkaar gegeven. Dit is de eerste en nog steeds enige keer dat hij zijn hele ijsklontje op heeft gegeten! Gewoon doorgegaan dus, maar ja, s'avonds ook goede krampen.

3 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hij vind het heerlijk! We hebben het dus ook netjes 3 dagen achter elkaar g ...
Hier hetzelfde verhaal. Hij liet wel heel veel en harde scheten en poepte vaker, maar hij leek er niet zo heel erg last van te hebben. Niet zoals de krampjes die hij de eerste drie maanden had. Dat was bij ons wel heel heftig. Misschien dat hij daarom wel minder last had hoor, hij was veel erger gewend 🤔