6 Reacties

4 jaar geleden

Capabel tunnelsyndroom

4 jaar geleden

Carpaal tunnelsyndroom inderdaad. Erg vervelend, maar niets ernstigs. Hier hebt je met name in de nacht het vaakst laat van. Je kan er ook niet veel aan doen. Door het extra vocht dat je vast houdt, raken de zenuwen in de binnenkant van je pols/ hand bekneld. Dit trekt vrijwel altijd weer weg na de bevalling! Voor nu zou je polsbeschermers (van het skeeleren bijvoorbeeld) om kunnen doen in de nacht. Hierdoor blijven je polsen recht en worden de zenuwen iig niet bekneld door een verkeerde houding 馃槈

4 jaar geleden

Carpaal Tunnelsyndroom helaas! Ik ben er weken geleden voor naar de dokter geweest. Voornamelijk rechts last van maar soms ook links. En idd, met name 's nachts. Enkele tips: - probeer zo min mogelijk zout te eten, dus geen zout ergens meer aan toevoegen - slapen met een brace - na het douchen je polsen af laten koelen met koud water Verder is het gewoon even doorbikkelen en idd, na de bevalling waars voorbij!

4 jaar geleden

Ik ook sinds gisteravond 馃槹 Gaat gepaard met hevige pijn..

4 jaar geleden

Ik heb er helaas ook last van. Vanaf mijn elleboog naar mijn hand aan beide armen. 鈽癸笍

4 jaar geleden

Ja heb ik ook last van zowel links als rechts heel vervelend .