4 Reacties

4 maanden geleden

Och hier ook met vlagen! Verschrikkelijk vind ik het. Voor hem én voor ons.. en vaak is ie dan ineens stil, om vervolgens nog hele verhalen te vertellen tegen z’n knuffels of europapa te zingen 😅 ene keer duurt het 2 minuten, en soms ook wel een kwartier.. (hele enkele keer langer, maar dan gaan we tussendoor ook echt wel even naar hem toe)

4 maanden geleden

Jaaaaa enorm herkenbaar. Hier ook met vlagen. Ik vind het ook helemaal niks. We merken dat als we heel duidelijk zijn wat er gaat komen qua nog een liedje en een kus en dan klaar (en je er dan wel aan houden … moeilijk soms) dat het wel werkt. 😜

4 maanden geleden

Hier ook af en toe. Is echt geen pijl op te trekken hoe hij naar bed gaat. Soms is het gewoon ritueel + kus en hoppa draait zich om en slaapt. Soms zijn we een uur bezig voor hij echt slaapt. Met dus gehuil tussendoor. We laten hem sowieso altijd eventjes huilen (5minuten) voor we terug zijn kamer in gaan. We gaan wel altijd weg na troosten en dan zeggen: niet huilen, niet zeuren, niet wakker. (Dit praat hij dan na) Slapen tot? “8 uur” (doet hij nooit 🥲) - hou van je, slaap lekker, tot morgen! Dus niet bij hem zitten oid. Dan duurt het echt nog zoveel langer. Ach, hij is 2,5 - is zijn manier van in slaap komen. Ik heb soms ook langer nodig om in slaap te raken, zo hij ook. Ooit komt er een tijd dat je hem niet meer naar bed brengt denk ik dan.

4 maanden geleden

Ik laat mijn dochter vrij weinig huilen, ze valt meestal in slaap bij ons in bed. Ooit werd ze wakker, ik lag al dagenlang bijna 2 uur te wachten totdat ze in slaap viel. Mijn geduld was gewoon op. Dus ik heb haar in bed laten huilen. Ze was zo in paniek, huilen, hoesten, maar sliep wel binnen 3 minuten. Ik heb me vreselijk gevoeld en zou het dus nooit meer doen. Nu vallen we vaak samen in slaap en ik ben lekker uitgerust, haha. Dus ik zou zeggen doe gewoon wat voor jullie werkt. Ik voel me er slecht onder en ander kijkt er weer anders tegen aan.