12 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter heeft het ook een paar weken gehad... Geen idee waarom. Soms een natte pamper, soms dorst, soms niets concreets... Enkel altijd mama nodig, papa was niet goed genoeg 😅 en de uitleg dat we terug gaan slapen, dat alles oké is. ondertussen gaat het weer beter. Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter 🍀
één jaar geleden
Wij hebben dat ook deze week gehad! Duurde 4 nachten en toen was het weer ‘normaal’. Ik zei nog tegen mijn vriend: dit was de heftigste “bui” die hij heeft gehad sinds dat hij newborn was.
Ik denk dat het misschien groeipijn was of toch iets met een mentale ontwikkeling 🤷🏻♀️ ben blij dat het voorbij is in ieder geval.
één jaar geleden
Reactie op mvmdg
Wij hebben dat ook deze week gehad! Duurde 4 nachten en toen was het weer ‘ ...
Erg he! Je weet dat er iets is, maar omdat ze niet kunnen praten hebben ze het gevoel dat je ze niet begrijpt. En dat is ook zo! Wij hebben idd ook geprobeerd uit te leggen dat het bedtijd is. Hij wijst bij ons elke keer naar de trap. Dus ik zeg dan ook dat we niet naar beneden gaan om te spelen, maar bedtijd om te slapen.
Grappige is: toen mn vriend streng begon te doen toen werd hij beetje rustig😅
één jaar geleden
Bij ons was dit omdat ze oorontsteking bleek te hebben. En ook heeft ze soms last van nacht angsten. Maar dit duurt meestal niet langer dan 20 minuten.
één jaar geleden
Ook hier vooral herkenbaar! Wij dachten ook aan dromen. Soms was het troosten en weer slapen maar vaak ook echt paniek, mochten haar dan eigenlijk ook niet vasthouden en dan weer wel. Geeen idee wat dat was haha. Misschien de 2 jaar slaapregressie...? Het is uiteindelijk weer over gegaan hier . Hopelijk bij jullie straks ook!🤞