11 Reacties

4 jaar geleden

Dat is ook bij veel andere merken volgens mij hoe groter de maat hoe minder pampers er in die pakken gaan zitten. Maat 1 van merk pampers 44 voor 8 euro en maat 3 heb je nogmaar 29 pampers voor bijna 9 euro

4 jaar geleden

Met inflatie van bijna 12% ontkomen de luiers er ook niet aan denk ik zo

4 jaar geleden

Reactie op Jr_joejoe

Dat is ook bij veel andere merken volgens mij hoe groter de maat hoe minder ...
Klopt, dat is al jaren zo, en dat snap ik ook wel. Er is meer materiaal nodig voor grotere luiers en in theorie heb je naar verloop van tijd minder luiers nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Kim0709

Klopt, dat is al jaren zo, en dat snap ik ook wel. Er is meer materiaal nod ...
Ik snap het ook, maar je voelt het wel hard in de portemonnee

4 jaar geleden

Reactie op Jr_joejoe

Ik snap het ook, maar je voelt het wel hard in de portemonnee
50 cent per 100 luiers? Dat is misschien 1,50 euro per maand. Dat is niks vergeleken sommige andere stijgingen....

4 jaar geleden

Jup.. was me opgevallen!

4 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Jup.. was me opgevallen!
Ze maken er in elk geval geen geheim van daar. Je hebt ook winkels die zorgen dat de voorraad eerst op is en leggen dan de nieuwe er pas in en dan heb je het dus minder snel door.

4 jaar geleden

Overgaan op wasbare luiers. Scheelt een hoop😉

4 jaar geleden

Reactie op Jr_joejoe

Dat is ook bij veel andere merken volgens mij hoe groter de maat hoe minder ...
Naar een grotere maat begrijp ik wel maar in diezelfde maat was me ook nooit opgevallen🙈 andere kant de prijs blijft altijd hetzelfde al hele lange tijd terwijl alles eromheen stijgt dus het is best logisch ze hebben het blijkbaar op deze manier aangepakt ipv prijs verhogen

4 jaar geleden

Even wat anders, maar wel over de kruidvat luiers... ik heb maat 0, 1 en 2 gebruikt en dat was me goed bevallen qua prijs en kwaliteit. Nu ben ik aan nr 3 begonnen en valt me op dat de luiers een stuk dunner en slapper zijn en dat valt me nu een beetje tegen en zit ik na te denken om over te stappen naar een ander merk. Maar zijn andere merken nr 3 ook zo dun en slap of hoort dat zo? 🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Lady_C

Even wat anders, maar wel over de kruidvat luiers... ik heb maat 0, 1 en 2 ...
Van de etos woezel en pip luiers zijn zacht en wat dikker. Zelf vind ik dun niet zo erg het houdt wel alles erin hier maar merk dus wel dat de etos stuk dikker zijn qau prijs hetzelfde ongeveer