863 Reacties
vor 2 Jahren
Reactie op Buchukimchi
Tja het is maar wat je gewend bent hè!
Ik ben met mijn zoontje vooral veel ...
Is ook zo hoe zijn de winters daar dan? (Nieuwsgierig🙈) hier doe ik vaak in laagjes als het ochtends fris is maar wel warm gaat worden als in extra vestje erover kan je gedurende de dag laagje uitdoen😊
vor 2 Jahren
Reactie op Mommyofboth
Is ook zo hoe zijn de winters daar dan? (Nieuwsgierig🙈) hier doe ik vaak i ...
Koud! De koudste dagen zijn rond de -20 maar dat is niet elke dag zo. Dat zijn de uitschieters. Het is normaal tussen de -5 en -10 maar door de wind kan het kouder aanvoelen.
Om de kou te verdragen hebben we hier hotpacks. Dat zijn zakjes met metaal poeder en zout erin geloof ik. Die haal je uit de luchtdichte verpakking en als je die dan goed heen en weer schud zodat alles in contact komt met zuurstof wordt het heet. Die stop je dan in je jaszak! En iedereen draagt ook meestal lange winterjassen. Die waren jaren terug opeens in de mode en die zijn er nu nog steeds. Dat helpt echt tegen de snijdende wind. En bankjes bij de bushaltes zijn ook verwarmd tegenwoordig.
In huis is vloerverwarming standaard aanwezig. Dat was heel vroeger ook al zo omdat ze toen hun keuken aan de buitenkant hadden (wel overdekt). De warmte van het vuur in de keuken ging dan onder de vloer van het huis. Nu is het natuurlijk gewone vloerverwarming 😂
vor 2 Jahren
Khèyden 3 weken en 2 dagen geleden zijn eerste echte lach volgende week vrijdag is hij 10 maanden ongecorrigeerd en 7 maanden gecorrigeerd 🥰