863 Reacties

2 jaar geleden

Ondanks zijn gipsbroek nog altijd een blij ei❤️

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Kwart 😅 We waren er eigenlijk zo van uit gegaan dat meneer wel wat meer op ...
Ja, dat kan bij een 2e zomaar heel anders zijn, apart is dat he! En dat donkere dan toch niet zo overheersend hoeft te zijn. Het enige wat je merkt bij ons zoontje is dat hij in de schaduw al snel bruin wordt😂Verder is hij blank en donkerblond. Papa is heel donker en helemaal indo!

2 jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Ja, dat kan bij een 2e zomaar heel anders zijn, apart is dat he! En dat don ...
Die van ons heeft (helaas) echt mijn huid 😅 witblond haar, felblauwe ogen.. z’n ooms (broertjes van m’n vriend) zijn ook beide totaal verschillend.. dus we gaan zien wat er van Nolan komt haha!

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Die van ons heeft (helaas) echt mijn huid 😅 witblond haar, felblauwe ogen. ...
Zo grappig allemaal hoe dit werkt! Ik ben dus Italiaans, heel donker haar (wel blauwe ogen) en mijn vriend is kwart indo (donkere ogen, donker haar). En onze zoon? Het blondste haar ooit en felblauwe ogen 👀

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook. Vader kwart chinees en ons mannetje is goud blond, terwijl ik ook donkerbruin haar heb. Daarentegen hebben we allebei een zusje/broertje die donkerblond zijn...

2 jaar geleden

Wakker geworden met koorts maar zo blij 🥰

2 jaar geleden

Meer ondeugend dan lachend maar ik moest hier zo om lachen 😂

2 jaar geleden

Verven met Minte 🥰❤️

2 jaar geleden

Marvell boy 🥰

2 jaar geleden

Lekker pretbeertje op de opvang 😍

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lautje

Verven met Minte 🥰❤️
Wat leuk, joh!

2 jaar geleden

Reactie op Lautje

Verven met Minte 🥰❤️
Oohh zo leeeuukk zo veel plezier. Zou dit ook graag met mijn dochtertje willen doen maar ze steekt alles in haar mond. Dus die vingertjes met verf gaan ook snel in haar mond. Gebruik je speciale verf?

2 jaar geleden

Reactie op Mujer

Oohh zo leeeuukk zo veel plezier. Zou dit ook graag met mijn dochtertje wi ...
Jaa echt een groot succes! Bij de oudste ook gedaan. Grote canvas, nummer 1 er op tekenen en hun thema dier (beiden hebben een dier, waarin hun kamer, knuffel enzo in dat thema is. Koala en olifant). Dikke verfklodders erop en los gaan 🥳 dan alle Milestone foto's eromheen. En dan heb je een mooie zelf gemaakte collage van het eerste levensjaar 🥰 Minte steekt dus eigenlijk niet zo veel in haar mond, dus had niet over de verf nagedacht 🙄 maar gelukkig niet echt opgegeten!

2 jaar geleden

Reactie op Lautje

Jaa echt een groot succes! Bij de oudste ook gedaan. Grote canvas, nummer 1 ...
Danku voor uw antwoord. Zo een leuk idee 🥰. Ik denk dat ik die ga gebruiken van u 🙈. Misschien wel even opzoek naar verf dat niet veel kwaad kan voor mijn dochtertje anders zit er meer in haar mondje dan op papier 🤭.

2 jaar geleden

Reactie op Mujer

Danku voor uw antwoord. Zo een leuk idee 🥰. Ik denk dat ik die ga gebruik ...
Geen idee of het ‘goed’ blijft op een schilderij. Maar ik las net een tip over yoghurt met kleurstof erdoor om te verven als ze alles in hun mond stoppen🫣

2 jaar geleden

Reactie op SdG

Geen idee of het ‘goed’ blijft op een schilderij. Maar ik las net een tip o ...
Dat zou inderdaad wel een goede oplossing zijn... vraag mij alleen af of dit niet gaat stinken 🤣

2 jaar geleden

Deze foto doorgestuurd krijgen nu hij bij opa en oma logeren is 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mujer

Danku voor uw antwoord. Zo een leuk idee 🥰. Ik denk dat ik die ga gebruik ...
Misschien waterverf? Weet alleen niet zo goed hoe je dat dan door haarzelf moet laten uitsmeren 😅 Dit was uiteindelijk het eindresultaat bij de oudste🤗