863 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op IreenK
Kwart 😅 We waren er eigenlijk zo van uit gegaan dat meneer wel wat meer op ...
Ja, dat kan bij een 2e zomaar heel anders zijn, apart is dat he! En dat donkere dan toch niet zo overheersend hoeft te zijn. Het enige wat je merkt bij ons zoontje is dat hij in de schaduw al snel bruin wordt😂Verder is hij blank en donkerblond. Papa is heel donker en helemaal indo!
2 jaar geleden
Reactie op VSXBZ
Ja, dat kan bij een 2e zomaar heel anders zijn, apart is dat he! En dat don ...
Die van ons heeft (helaas) echt mijn huid 😅 witblond haar, felblauwe ogen.. z’n ooms (broertjes van m’n vriend) zijn ook beide totaal verschillend.. dus we gaan zien wat er van Nolan komt haha!
2 jaar geleden
Reactie op IreenK
Die van ons heeft (helaas) echt mijn huid 😅 witblond haar, felblauwe ogen. ...
Zo grappig allemaal hoe dit werkt! Ik ben dus Italiaans, heel donker haar (wel blauwe ogen) en mijn vriend is kwart indo (donkere ogen, donker haar). En onze zoon? Het blondste haar ooit en felblauwe ogen 👀
2 jaar geleden
Reactie op Mujer
Oohh zo leeeuukk zo veel plezier.
Zou dit ook graag met mijn dochtertje wi ...
Jaa echt een groot succes! Bij de oudste ook gedaan. Grote canvas, nummer 1 er op tekenen en hun thema dier (beiden hebben een dier, waarin hun kamer, knuffel enzo in dat thema is. Koala en olifant). Dikke verfklodders erop en los gaan 🥳 dan alle Milestone foto's eromheen. En dan heb je een mooie zelf gemaakte collage van het eerste levensjaar 🥰
Minte steekt dus eigenlijk niet zo veel in haar mond, dus had niet over de verf nagedacht 🙄 maar gelukkig niet echt opgegeten!
2 jaar geleden
Reactie op Lautje
Jaa echt een groot succes! Bij de oudste ook gedaan. Grote canvas, nummer 1 ...
Danku voor uw antwoord.
Zo een leuk idee 🥰. Ik denk dat ik die ga gebruiken van u 🙈.
Misschien wel even opzoek naar verf dat niet veel kwaad kan voor mijn dochtertje anders zit er meer in haar mondje dan op papier 🤭.