28 Reacties
één jaar geleden
Hai, onze zoon heeft m jnmiddels ook gehad en het cb zei dat hij eerst n dag of 2 wat koortsig kon zijn. En dat na 7 tot 10 dagen hij weer ziek kan worden. Klopt bij ons ook, al bijna 2 weken wat hangerig.
één jaar geleden
Hier ook erg ziek. Donderdag prikjes gehad. Vanaf vrijdag koorts. Koorts wordt alleen maar hoger. Maar gelukkig wel willen eten en drinken. Hier ook in de twijfel om toch de arts te gaan bellen. Hopelijk gaat het snel wat beter!
Beterschap ❤️🩹
één jaar geleden
Zou morgen even de huisarts bellen om te vragen om alles even na te kijken. Volgens thuisarts.nl staat dat als je kindje langer al 5 dagen koorts even bellen, mits ze nog plassen en drinken. Als ze dat niet meer doet, zou ik nog de HAP bellen.
Mijn zoontje had ook koorts een week na de vaccinatie, zakte ook niet. Maar na 5 dagen wel gebeld, toch wel weer rode oren. Maar die van mij kan niks alleen hebben. Had nu ontstoken ogen, kiezen die doorkomen, vaccinatie en koorts. Wat het nu geweest is, zeg het maar.
één jaar geleden
Dankjewel allemaal voor jullie reacties! En wat sneu te horen dat er meer zoveel last hebben (gehad). Vandaag gelukkig een dag zonder koorts dus hopelijk begint het nu af te nemen. Nog wel heel hangerig en huilerig maar dat komt ook vast goed 😇
VRIEND
één jaar geleden
Bij ons werd voor de prik al duidelijk aangegeven dat de kleine er tot 2 weken na de vaccinatie nog last en bijwerkingen van kan krijgen. De vrouw die het inplande checkte expres nog of we dan hem uitjes of vakantie hadden gepland in die week.
Hier inderdaad ook nog steeds hangerig, soms veel en soms juist slecht slapen in de nacht, af en toe verhoging en wat rode vlekjes. Hier zou het morgen over moeten zijn...
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Zijn jullie kindjes bij alle vaccinaties ziek geweest? Ik hoor zoveel wisse ...
Viel hier reuze mee. Geen koorts gehad, maar wel hangerig, huilerig, sommige nachten slecht, andere nachten juist heel veel slapen... Trekt alleen wat langer door dan de door het cb genoemde 2 weken.
één jaar geleden
Hier ook koorts en zitten al op dag 6 dus nog ff. Ook slaapt ze enorm veel eten en drinken is soms goed soms niet maar ze is echt niet lekker ervan arme meis :(
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Hier totaal geen last gehad van de bmr prik, ik vreesde ook maar t hoeft dus niet .. dochter heeft eigenlijk nooit last van prikjes op 1 x na(toen was ze al niet helemaal lekker en hebben ze hem toch gezet 🥲) toen was ze mega ziek maar verder nooit last van gehad
één jaar geleden
Van geen enkele vaccinatie last gehad tot nu toe... maar deze 😱😱 Dochter al sinds zaterdagavond ziek. Elke dag hard werken om er wat vocht en voeding in te krijgen. Gelukkig lijkt het extreme slapen en hangen te verdwijnen. Hopelijk komt de eet- en drinklust ook gauw weer terug bij onze (normaal zo'n) lekkerbek.
één jaar geleden
Hier ook hoge koort en zo nu en spuugt ze erbij. Echt niet fit. Hier en daar een rood vlekje maar die kan na een uur ook weg zijn en dan zie ik op en ander plek 1 zitten.
één jaar geleden
Wat vervelend zeg, veel beterschap.
Hier was het ook echt erg langdurig, hoge koorts, heel ziek, hele romp onder de vlekjes. Uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan en de dag daarna knapte ze gelukkig weer op.
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Bij de 11 maanden wel erg ziek geweest, maar van de 14 maanden totaal geen last gehad. De 1e dag op de avond 37,5 maar hoger niet en nu zijn we een maand verder en nergens last van gehad.