28 Reacties

één jaar geleden

Oow nee mijn dochter heeft hem vandaag net gehad. Hou m'n hart vast als ik dit allemaal lees 🫠

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Oow nee mijn dochter heeft hem vandaag net gehad. Hou m'n hart vast als ik ...
Kan meevallen! Hier helemaal nergens last van gehad, ook niet na 5-10 dagen 😊

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Kan meevallen! Hier helemaal nergens last van gehad, ook niet na 5-10 dagen ...
Goed om te horen ! Weet je zo wanneer de klachten kunnen beginnen? Probeer beetje rekening te houden qua planning.. maar is lastig.

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Goed om te horen ! Weet je zo wanneer de klachten kunnen beginnen? Probeer ...
Tegen mij zei ze de meningokokken kan binnen 1-3 dagen na het prikken en dan is het meestal voorbij. De BMR is een ander soort vaccin, die wordt pas na 5-10 dagen actief. Meestal zijn de bijwerkingen ook binnen die tijd.

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Goed om te horen ! Weet je zo wanneer de klachten kunnen beginnen? Probeer ...
Update: 3 weken na dato heeft hij ineens wat mazelen-achtige plekjes. Echt heel licht. Heeft er verder geen last van, behalve dat hij er ook een oorontsteking bij heeft. Las dat het inderdaad na 3 weken zelfs nog kan komen 🫣 Hoe gaat het tot nu toe bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Update: 3 weken na dato heeft hij ineens wat mazelen-achtige plekjes. Echt ...
Aaahh nee ! Hier wisselend.. ene dag niks aan de hand maar soms wat verhoging en hangerig 😊

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Aaahh nee ! Hier wisselend.. ene dag niks aan de hand maar soms wat verhog ...
Hopen dat het daarbij blijft 🤞inmiddels hier weer helemaal de oude, viel al met al erg mee!

één jaar geleden

Reactie op mvmdg

Hopen dat het daarbij blijft 🤞inmiddels hier weer helemaal de oude, viel a ...
Mijn dochter kreeg woensdag eind vd middag ineens hoge koorts. 39,3. Dit is dan 8 a 9 dgn na de prik. Donderdag ochtend ook.nog en nu niets aan de hand. Hopelijk was dit het!