11 Reacties
één jaar geleden
Nooit laten huilen. Ook al is ze al 19 maanden. Het middagdutje evt inkorten. Heeft hier iets geholpen maar alsnog heeft ze me vaak nodig in de avond. Even de drukke dag verwerken bij mama 🥰
één jaar geleden
Persoonlijk zou ik het even aankijken. Afhankelijk van wat voor huil het is. Als je kindje echt in paniek is zou ik wel gaan en even troosten en dan weer terug leggen. Maar als dit elke avond zo is lijkt het vooral op uitproberen. Ik vind wel dat je vooral naar je eigen gevoel moet luisteren en niet moet doen wat voor jou niet prettig voelt
één jaar geleden
Bij ons ook even zo geweest 🥴😢. We hebben een aantal dingen geprobeerd: gaan kijken, oppakken en knuffelen, wachten, melk of water geven... Uiteindelijk hielp duidelijke afspraken: haar nog eens zeggen dat het slaaptijd is. Dat ze moe is en moet gaan slapen. Dat mama en papa ook gaan slapen. Dan vragen we haar om (weer) te gaan liggen en leg ik haar dekentje weer goed, en zeg slaapwel en tot morgen. Sindsdien gaat het weer vlot 🤞. Hopelijk vinden jullie ook snel iets. Veel succes!
één jaar geleden
Ligt eraan wat voor huiltje t is. Mijn dochter heeft ook zo'n fase gehad. Wat hier hielp was door de babyfoon vertellen dat t tijd was om te slapen. Ernaartoe gaan werkte hier averechts.
VRIEND
één jaar geleden
Ik kan de mijne nooit laten huilen, maar heb eenzelfde feest nu iedere nacht.
Optillen en knuffelen, water en borstvoeding, zodra hij weer slaapt zo stil mogelijk de kamer uit. Gaat hij weer af, ding weer herhalen, maar langer blijven hangen voor ik de kamer verlaat in de hoop dat hij dan vergeet weg zakt. Maar dit weekend iedere nacht zo'n 4 of 5 keer achter elkaar! Ben er zo een tot anderhalf uur achter elkaar aan kwijt per nacht...
één jaar geleden
Wij laten hem wel huilen. Ik praat via de babyfoon en laat af en toe me gezicht even zien. Dan is het eigenlijk zo over. Eruit halen enzo werkt hier niet als hij bij je zit is tie stil en zodra je n weglegd begint het opnieuw.
Wat hier ook verbetering gaf was een nachtlampje.