16 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb precies zo'n soort kamer en zit inderdaad ook in dubio of ik het bedje wel of niet bij het raam zet. Het licht er vooral aan hoeveel tocht je hebt bij het raam en of je de verwarming gebruikt. Ik ga zelf het bedje achter de deur zetten (maar heb niet zo'n kastje ernaast en het is inderdaad wel zonde als je daar niet bij kan) maar wij wonen in een vrij oud gebouw en het kan flink tochten.
4 jaar geleden
Reactie op Ger89
Waarom zou je dan het kastje niet kunnen gebruiken? Op de foto lijken het l ...
Klopt maar rechts van de lades zit nog een kast 😊
Breedte is 2.04 en de lengte is 2,85 m (5.8m2 totaal)
Er komt nog een pax kast van 30 cm diep en 100 cm breed
4 jaar geleden
Reactie op Ger89
Waarom zou je dan het kastje niet kunnen gebruiken? Op de foto lijken het l ...
Zonder verwarming is de kamer wel koud (zonder tocht). Ik heb geen ervaring en dit is ons eerste kindje maar hoe houd ik de kamer dan warm? :o? Eventueel een mobiele verwarming of mag dit helemaal niet aan?
4 jaar geleden
Reactie op anoniem010010182
Klopt maar rechts van de lades zit nog een kast 😊
Breedte is 2.04 en de l ...
O oke vandaar. Dus echt aan de zijkant. Ik denk dat onze baby kamer net zo groot is. Alleen de deur zit bij ons links in de korte muur. Ik heb het idee bij jou in het midden? Wij hebben het ledikantje rechts tegen de lange muur staan en een kleding kast+ stoel links er tegenover. Een losse commode zonder lades rechts naast de deur tegen de korte wand dus. Ik ervaar de kamer echt niet als te klein. We hebben een meter hang gedeelte in de kast en we hangen alle shirts/ jurkjes/ truien op. De rest ligt er onder. We hebben dit nu nog voor ons 2e kindje en binnenkort leeg maken en inrichten voor onze 3e
4 jaar geleden
Reactie op Ger89
O oke vandaar. Dus echt aan de zijkant. Ik denk dat onze baby kamer net zo ...
Heb je misschien een foto van je kamertje? Onze deur zit helemaal rechts van de kamer ben benieuwd hoe jou kamer eruit ziet 🙈
4 jaar geleden
Wij mochten toen van de kraamzorg het bedje niet aan de raamkant zetten... 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Brit123
En het kastje van het ledikant kan ook niet los ergens anders gezet worden ...
Nee het is de commode zeg maar die er aan vast zit. Het tocht in principe niet ik maak me meer zorgen dat die kamer zo koud is 🙁
4 jaar geleden
Reactie op Selmx
Ben al zo lang opzoek naar dezelfde pax, hij is op t moment overal uitverko ...
Hooi dit is geen pax hoor dit is een bedje van bol.com als ik me niet vergis (baby mundo verkoopt ook zulke bedjes)
Wij kopen er wel nog een pax kast van de ikea bij 30 cm diep 100 breed en 246 hoog hier is die nog niet uitverkocht