3 Reacties

één jaar geleden

Ik zou dat kiezen waar ik nu iets aan heb.. tot welke lengte/leeftijd kan je dan de 2 in 1 toren + bankje gebruiken? En kan je hem goed weer verkopen op marktplaats bijvoorbeeld? En het bankje zal ze daar nu echt op gaan zitten? 🙈 die van mij kan amper rustig stil zitten.. Misschien dan toch die waar je langer iets aan hebt?

één jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik zou dat kiezen waar ik nu iets aan heb.. tot welke lengte/leeftijd kan j ...
Haha, je deelt mee in de verwarring 😆. Staat bij beiden van 1 tot 6 jaar, al lijkt me de 2 in 1 op 6 jaar wat hoog te zijn. Het bankje daarin tegen kan ze zeker tot 6 jaar wel gebruiken om bv aan te kleuren ofzo, het is zo een tafeltje met bankje aan.

één jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik zou dat kiezen waar ik nu iets aan heb.. tot welke lengte/leeftijd kan j ...
Wij hebben de leertoren van Ette Tette waar je een tafeltje met bankje van kan maken en die wordt elke dag enthousiast gebruikt. Hij vindt het geweldig om erop te gaan zitten (en staan) en met zijn speelgoed op het tafeltje. Hij blijft er niet lang rustig aan zitten, het is meer gaan zitten en er weer af en weer gaan zitten etc. Als leertoren vindt hij hem ook leuk maar dat kan hij nog niet helemaal zelfstandig. Vooral eraf stappen is nog lastig. Maar dat komt vast vanzelf wel. Ik kan deze variant in ieder geval zeker aanraden.