12 Reacties

één jaar geleden

Slaapt hij op zijn buik? Toen hadden wij dat namelijk ook steeds. Vaak verschoonden we dan z'n luier nog even extra als we savonds zelf naar bed gingen. Nu stoppen we hem savonds in onder een dekentje (tot z'n middel) en slaapt hij op z'n rug, sindsdien lekt hij niet meer door!

één jaar geleden

Nee sorry niet echt een tip. Ik heb de luiers van Pampers dry gebruikt en die leken te helpen voor een tijdje. Toen het opnieuw gebeurde, het in doorlekken, ging ik over naar een maat groter. Daarna toch maar naar ah merk en 1 maat groter ( want het leek geen verschil te maken welk merk ik gebruikte) Het probleem bij ons is dat mijn zoon heel veel kan drinken waardoor hij ook heel veel plaats in de nacht. Meestal rond 3 of 4 uur snacht is zijn luier vol en om ongelukje te voorkomen verschoon ik het tegenwoordig gelijk en tegen 8 u ochtend is het weer helemaal vol. Dus het enige dat mij helpt is 1x in de nacht verschonen. Ik merk dat hij daarna erg fijn en rustig verder slaapt

één jaar geleden

Plast*

één jaar geleden

Het enige wat bij ons helpt is een luier + daarover heen een luierbroekje andersom (buikslaper) in de nacht. Hierdoor lekt hij nooit meer door!

één jaar geleden

Ik had het zelfde probleem.. Mn dochter gebruikte merk Pampers. We zijn overgestapt naar het merk Rascal Friends. Het is een top luier tot nu toe is ze niet meer nat geweest!

één jaar geleden

Wij hebben het ook vaak gehad.. Broekjes hielpen hier ook niet. Wij hebben nu voor de nacht een grote maat luier van de Kruidvat en dan de maxi. Die is extra absorbeert. Nu nergens meer last van ☺️

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook. Doen nu al een paar dagen een 5+ luier aan en daarover een luierbroekje. Nu blijft alles gelukkig droog. In de ochtend kijk ik of het luierbroekje nog relatief droog is, als die nog droog is krijgt hij deze aan. Anders vind ik het zo zonde.

één jaar geleden

Die van mij is ook 13mnd en precies hetzelfde ik Doe ook een 2e luier andersom er overheen. Geen lekkage meer

één jaar geleden

Hier ook een tijdje last van gehad. 13 maanden en slaapt op zijn buik. Gebruikte al grotere maat maar het hielp niet. Nu een luierbroekje achterstevoren eromheen en al 2 dagen droog. Heel toevallig heeft hij ook al twee dagen doorgeslapen. Hoop dat beide doorzetten 🤣

één jaar geleden

Wij zijn hier nu eindelijk droog na 2 mnd. We hebben nu een 4,plus luier, maar wel van de kruidvat. En vouwen de bovenste rand naar binnen. Ideaaaal

één jaar geleden

Handige tips! Ga het omvouwen eens proberen en anders twee luiers/broekje. Hier ook een Buikslaper die snel lekt. Wij verschonen nu als we zelf naar bed gaan (hij slaapt dan door of meteen daarna weer gelukkig) en laten dan de romper helemaal los zodat de luier goed uit kan zetten. Hij poept meestal in de vroege ochtend ook nog en sinds we de romper los laten slaapt hij tot 7 uur/half 8 en anders maar tot 6 (ik denk omdat hij dan niet meer lekker ligt)