10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mamaST
Het andere opzet stuk kan in verschillende standen en ook liggend, op die m ...
Aaah top, dit wist ik niet! Dank u
4 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem! Daantje is bijna te lang voor de bak! Wij hebben een mutsy evo wagen..
4 jaar geleden
Reactie op Bossie1982
Hier hetzelfde probleem! Daantje is bijna te lang voor de bak! Wij hebben e ...
Ja haha ik hoop toch dat hij er nog eventjes in kan is nog zolang tegen datie 6 maand is 🙈
VRIEND
4 jaar geleden
Wij hebben ook de harvey 2. Onze zoon is ondertussen +/- 66cm en begint nu wel echt krap te worden ja 🙈 hij is pas 10 weken, dus voor de “stoel” vind ik het ook nog wel heel erg vroeg, alsof het baby baby er dan echt al af is 🥲 maar zoals in een eerdere reactie genoemd, je kan de wagen ook in lig stand gebruiken. Bij ons eerste zoontje hebben we deze vanaf 4 maanden ongeveer gebruikt en ging prima!
4 jaar geleden
Hahahaha wat toevallig. Ik heb precies ook de easywalker harvey 2 mn kindje is bijna 10 weken en groeit er zowat ook bijna uit😂vroeg me dus inderdaad af of ik deze nog lang kan gebruiken want ze is best lang. En ik ben gek op wandelen met haar in de reiswieg ze vind het geweldig. Naja ik hoop wel echt dat ik hem tot 6 maanden kan gebruiken want ik weet niet wat een andere optie zou zijn?
4 jaar geleden
Wij hebben deze wagen ook. Mijn zoontje was (en is) er groot, boven alle curves, dus ik was in het begin ook bang dat de wagenbak snel te krap zou zijn. Ik wilde de zitting zo lang mogelijk vermijden omdat daar wel een bocht in zit. Uiteindelijk viel het heel erg mee, hij heeft er tot ongeveer 6 maanden in kunnen liggen, toen draaide hij zich om in de wagenbak. De bak is groter dan hij lijkt, wanneer je de kap omhoog hebt is er nog best wat ruimte... Bovendien liggen baby's niet altijd met gestrekte benen. Dus misschien valt het bij jou ook mee. Nu bij mijn dochter (10 weken) valt het me weer op dat de bak klein lijkt.
VRIEND
4 jaar geleden
Haha, ik zie het ook hier, inderdaad. De bovenkant van de wieg komt ook al binnen bereik om over het baby badje nog maar te zwijgen...
Gelukkig heeft onze bak een optie om het bovenste lig deel wat rechtop te kantelen, wat hem weer wat extra ruimte aan de bovenkant oplevert.
Fijn om te weten dat het buggy ding ook liggend kan!