16 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook hetzelfde liedje. Nu wordt er in maart naast nieuwe buisjes ook haar neusamandelen geknipt.

7 maanden geleden

Reactie op Barbara1989

Hier ook hetzelfde liedje. Nu wordt er in maart naast nieuwe buisjes ook ha ...
En hoeveel x heeft ze al nieuwe buisjes gehad? En voor hoelang zal deze dan goed zijn? Wat zijn neus amandelen?

7 maanden geleden

Reactie op sarahmiakhel

En hoeveel x heeft ze al nieuwe buisjes gehad? En voor hoelang zal deze dan ...
ze heeft nog maar 1 keer buisjes gehad maar het rechterbuisje is er na 2 weken alweer uitgekomen. dus die krijgt ze nieuw en omdat de dokter denkt dat haar neusamandelen een bacteriebron zijn worden deze ook gelijk meegenomen als ze onder narcose is.

7 maanden geleden

volgens mij noemen ze het in België neus poliepen

7 maanden geleden

Een loopoor is juist goed met buisjes. Want dan gaat de ontsteking eruit. Zonder de buisjes hoopt het op. Onze dochter heeft ook buisjes en sindsdien gaat het wel beter. als ze al eens een zeer oor heeft is het sneller over door een loopoor.

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

Een loopoor is juist goed met buisjes. Want dan gaat de ontsteking eruit. Z ...
ook als een loopoor 8 weken duurt? 🫣

7 maanden geleden

Reactie op Barbara1989

ook als een loopoor 8 weken duurt? 🫣
dan zal er een muurtje nodig zijn

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

dan zal er een muurtje nodig zijn
kuur

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

kuur
3 weken kuurtje en 5 verschillende druppels later is het nog niet over. Ben blij dat er nu besloten is om haar neusamandelen te laten knippen.

7 maanden geleden

Reactie op Barbara1989

3 weken kuurtje en 5 verschillende druppels later is het nog niet over. Ben ...
klopt. maar dit zijn uitzonderingen he? het werkt niet voor iedereen. Maar zoals de kno arts tegen ons zei, een loopoor is juist goed. de infectie kan eruit

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

klopt. maar dit zijn uitzonderingen he? het werkt niet voor iedereen. Maar ...
mee eens. maar als je af en aan looporen hebt en het wil maar niet over gaan dan moet je toch kijken naar een andere oplossing.

7 maanden geleden

Onze zoon heeft ook buisjes en bij een loopoor moet hij antibioticadruppels in zn oor en gaat t weg.

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

Een loopoor is juist goed met buisjes. Want dan gaat de ontsteking eruit. Z ...
Sorry maar daar kan ik het dus niet mee eens zijn. Het klopt dat er ophoping zit in de oor zonder de buisjes waardoor hij oorontstekingen had maar die gingen veel sneller over dan wanneer hij een loopier heeft of een snotneus hij it alweer 3 weken mee en het gaat niet beter. En als zijn verkoudheid weg is dus geen loopneus meer blijft bij hem dus wel die loopier. Nu moet je mij dan wel zeggen hoe die loopier blijft als hij niet meer verkouden he

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

klopt. maar dit zijn uitzonderingen he? het werkt niet voor iedereen. Maar ...
Das waar maar als de infectie op het buisje zit maakt het niet veel uit welke kuur je doet want de infectie blijft op het buisje zitten dit hebben wij ook gedaan 2wkn antibiotica om te hopen dat het weg gaat en nee hoor het loopoor blijf maar aanhouden en dan besloten om een nieuwe te steken om dan 3 maanden later weer het zelfde liedje te hebben.

7 maanden geleden

Reactie op sarahmiakhel

Das waar maar als de infectie op het buisje zit maakt het niet veel uit wel ...
ja heel sneu. ik snap je ook helemaal hoor. Maar het is wel een uitzondering, in die zin dat het meestal wel helpt met buisjes. jullie hebben net de pech dat jullie de uitzondering zijn. :(. niks aan als je kind zo ziek is

7 maanden geleden

Reactie op Tems87

ja heel sneu. ik snap je ook helemaal hoor. Maar het is wel een uitzonderin ...
Ik hoor het bij veel dat het een uitzondering is maar ik wil niet nog eens nieuwe laten steken en het dan weer het zelfde hebben als voordien