9 Reacties

4 jaar geleden

Sorry ik kan je niet helpen aan de handleiding maar ben er net als jij geen voorstander van, o.a. hierom: https://www.consumentenbond.nl/kind-en-veiligheid/liever-geen-loopstoel Maar het moet natuurlijk niet kunnen dat het zitje loslaat.

4 jaar geleden

Ja ik raad het echt iedereen af. Het is me eigenlijk ook een beetje opgedrongen en ben er uiteindelijk toch in meegegaan dat ie af en toe er een x in mocht dat is in totaal 3x geweest waarvan de laatste keer dat stoeltje dus losliet.

4 jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Ja ik raad het echt iedereen af. Het is me eigenlijk ook een beetje opgedro ...
Vervelend hoor, dat het je is opgedrongen. Want eigenlijk zou zo’n soort kado in overleg met jullie als ouders gegeven moeten worden vind ik. Wat is er nou leuk aan om iets te geven waar jij als moeder je niet goed bij voelt? Schoonouders kunnen soms nogal… bijzonder zijn ☺️ Ga je het wel bij hen aangeven, dat het stoeltje losliet?

4 jaar geleden

Reactie op Buideltje

Vervelend hoor, dat het je is opgedrongen. Want eigenlijk zou zo’n soort ka ...
Haha mooi gezegd idd bijzonder.. onze band is ook .. bijzonder.. ik heb het bij hun wel al aangegeven en volgens hun ligt het natuurlijk aan de stoel alleen ik zie nergens een beschadiging of zo dus ik denk echt dat de fout bij het in elkaar zetten zit maar als ik dat niet heel zeker weet voor ik hun beschuldig word het er niet beter op zeg maar 🙈 Het eerste wat ze ook zeiden zorg maar dat je het geld terug krijgt ipv te vragen hoe het met onze jongen was afgelopen dus dat viel ook niet echt goed bij mij

4 jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Haha mooi gezegd idd bijzonder.. onze band is ook .. bijzonder.. ik heb het ...
Zorg maar dat je het geld terug krijgt? Serieus? In plaats van idd informeren naar de kleine en zich bezwaard voelen dat dit met hun (opgedrongen 😊) kado is gebeurd. Ik neem aan dat ze daar zelf achteraan mogen, hun geld terugvragen. 😇

4 jaar geleden

Reactie op Buideltje

Zorg maar dat je het geld terug krijgt? Serieus? In plaats van idd informer ...
Ja dat geld is hun probleem. Ik heb wel een boos bericht naar het bedrijf gestuurd maar meer omdat ik het kwijt moest maar dat geld zoeken ze zelf maar uit.. ik wil gewoon niet dat het nog bij een ander kindje gebeurd.. bij die van mij zal het niet meer gebeuren want die gaat absoluut niet meer in zo'n ding..

4 jaar geleden

Ik heb reactie van de winkel gehad. Het kan alleen gebeuren als het verkeerd gemonteerd is dus weet nu ook zeker waar de fout ligt. Onze band gaat nu nog bijzonderder worden dat begrijp je 😶

4 jaar geleden

Reactie op Sol en Co

Ik heb reactie van de winkel gehad. Het kan alleen gebeuren als het verkeer ...
Blijkbaar was het monteren ook ‘te moeilijk’ voor je schoonvader 😇 En groot gelijk heb je.

4 jaar geleden

Pfff