11 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb de nanabeebi rugzak. Het ziet er goed uit en fijn dat hij open blijft staan.

4 jaar geleden
Reactie op Denise050190
Ik heb de nanabeebi rugzak. Het ziet er goed uit en fijn dat hij open blijf ...
Die is ook Oxford fabric toch? D.w.z. waterafstotend/makkelijk schoon te vegen. Voelt het als Kipling tassen?
En hoe zijn de ritsen? Want dat was een klacht bij Lequeen: kwaliteit wat minder, vooral de ritsen.

4 jaar geleden
Reactie op Denise050190
Ik heb de nanabeebi rugzak. Het ziet er goed uit en fijn dat hij open blijf ...
Besteld bij bol.com

4 jaar geleden
Reactie op Ederisien
Die is ook Oxford fabric toch? D.w.z. waterafstotend/makkelijk schoon te ve ...
Ja is gladder als een kipling rugzak. Ritsen gaan nu nog wat stroef maar hij wordt ook nog niet gebruikt

4 jaar geleden
Ik heb deze en ben er erg tevreden over. https://www.laessig-fashion.com/glam-goldie-backpack-anthracite

4 jaar geleden
Yup! Uiteindelijk geen met zo'n boven opening, maar meer lijkend op een gewone rugzak. 2 dagen geleden, net, want er zijn aanbiedingen gaande bij Bol.com😅
Het is een enorm compromis geworden tussen wat ik mooi en handig vindt en wat mijn echtgenoot mooi en zinnig vindt😆 dus niemand vindt hem fantastisch, maar we zijn (ongebruikt) tevreden. Ritsen lopen soepel, veel vakjes (mijn eis) niet te drukke voorkant maar ook niet saai (zijn eis), ruim, stevig, stof voelt nice, kan waarschijnlijk niet in de gewone was maar dat vond ik minder belangrijk.
Nu nog door doorzichtige organizers voor erin. 😁
https://www.bol.com/nl/nl/p/amorcito-luiertas-met-verschoonmatje-rugtas-inclusief-kinderwagen-en-buggy-haak-speen-en-flessenwarmhouder-usb-oplaadpunt-grijs/9300000026003196/

4 jaar geleden
Ik heb die rugzak van AlieExpress gehad. Was snel kapot. Heb later eentje van een Nederlands merk gekocht (Prenatal geloof ik), maar dat is precies dezelfde kwaliteit en die vertoont ook al kuren (loslatende naden). Ook zijn het vrij zware rugzakken. Ik denk dat ik nu maar op zoek zou gaan naar een trekking rugzak met lekker veel vakjes. Die zijn licht, ergonomisch gevormd en kan je ook na de babyperiode nog goed gebruiken. Los verschoonmatje er in en je hebt hem omgebouwd tot luiertas.

VRIEND
4 jaar geleden
Omg, ik dacht; ik heb nog zoveel gewone tassen liggen, ga echt geen luiertas kopen. Tot ik op deze links klikte van jullie... Wat een fantastische dingen zijn dat, zeg! En gewoon nog betaalbaar ook! Toch eens verder in verdiepen...
Had de tip gekregen om vooral te gaan voor de rugzak variant.