10 Reacties

3 jaar geleden

Nee, hij reageert alleen op geluid.

3 jaar geleden

Ik heb hem weer verkocht 🙈 vond hem waardeloos. We hebben nu een Alecto met camera gekocht

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Ik heb hem weer verkocht 🙈 vond hem waardeloos. We hebben nu een Alecto me ...
Oh serieus?😅😂 was het zo waardeloos?

3 jaar geleden

Gebruik hem al 4 jaar ondertussen, prima babyfoon! Volgens mij indd alleen op geluid, lijkt me ook best irritant op beweging dan gaat ie toch constant aan

3 jaar geleden

Oh serieus?😅😂 was het zo waardeloos?
Ja verschrikkelijk. De microfoon kraakte heel erg als je er door heen sprak en degene die luisterde kon er niks door verstaan. Ook vond ik het beeld niet.mooi duidelijk. Ik dacht eerst dat ik een kapotte babyfoon en heb een nieuwe gekregen. Maar die had precies hetzelfde. Het hoorde blijkbaar bij het apparaat.

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Ja verschrikkelijk. De microfoon kraakte heel erg als je er door heen sprak ...
Goed om te weten! Ik heb toch die van Philips besteld, wel 240 euro armer😂👌🏻 maar wel fijn dat het werkt en ook de functies.

3 jaar geleden

Goed om te weten! Ik heb toch die van Philips besteld, wel 240 euro armer😂 ...
Ja precies. Dan is het de aankoop wel waar. Wij hebben de Alecto dvm-71 en die bevalt heel goed

3 jaar geleden

Wij hebben hem wel en bevalt heel goed! Hij gaat wel aan bij beweging hoor :)

3 jaar geleden

Reactie op Tems87

Ja precies. Dan is het de aankoop wel waar. Wij hebben de Alecto dvm-71 en ...
Oh ja, die schijnt ook erg goed te zijn! Precies, ik betaal ook liever iets meer wat goed en prettig werkt. Deze kan ook via de app op je telefoon. Ik merk nu met het omrollen dat ik heel vaak kijk hoe het gaat met haar. Ze kan zichzelf niet goed omhoog tillen en ze heeft haar neusje dan in het matras. Ik vind dat best eng, dus hopelijk komt die snel binnen

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Wij hebben hem wel en bevalt heel goed! Hij gaat wel aan bij beweging hoor ...
Ik ben er ook bij mee, en duidelijk schermpje. Gaat indd aan bij beweging. Dat praten doen wij eigenlijk nooit. En lekker goedkoop was ie!