12 Reacties

5 jaar geleden

je mag cig kofte eten zonder vlees dus met vlees mag niet

5 jaar geleden

Met sommige kruiden moet je wel wat rustiger aan doen..

5 jaar geleden

Weet jij of je zelfgemaakte turkse pizza mag eten? Ik heb het gevoel dat het vlees niet helemaal is “doorgebakken” En ayran?

5 jaar geleden

Reactie op anoniem010010182

Weet jij of je zelfgemaakte turkse pizza mag eten? Ik heb het gevoel dat he ...
jewel turkse pizza is altijd goed doorbakken en je kunt natuurlijk altijd extra vragen of ze extra doorbakken ivm zwangerschap

5 jaar geleden

jewel turkse pizza is altijd goed doorbakken en je kunt natuurlijk altijd extra vragen of ze extra doorbakken ivm zwangerschap

5 jaar geleden

Ik snap wat je bedoelt! Maar als je het zelf maakt en erop let dat je het doorbak, dus het vlees niet meer roze is kan je het zeker eten. Ayran is veilig, toch check ik voor de zekerheid altijd even of het gepasteuriseerde melk bevat

5 jaar geleden

Oke best misschien even cig kofte laten voor wat het is. Als je het ergens online besteld bijv. weet ik niet of dit 100% vegetarisch is natuurlijk.. en dan die kruiden. Heb er ineens zoveel zin in

5 jaar geleden

Cig kofte van bv Cig Koftem is vegan en mag gewoon gegeten worden. Enige is dat je wel tegen ' pittig' eten moet kunnen.

5 jaar geleden

Cigkoftee heeeerlijk hahah ik heb daar zoveel zin in de laatste tijd😍 Vegan cigkofte mag gewoon wel

5 jaar geleden

Reactie op T6543

Cig kofte van bv Cig Koftem is vegan en mag gewoon gegeten worden. Enige is ...
Ohh goeie!! Ik moet van de week eventjes een cigkoftem gaan bezoeken denk ik 🙊 @Akin3 haha ja ik heb er ook zoveel zin in

5 jaar geleden

Yes vorige week zelf gemaakt had er zoveel zin in! Uiteraard zonder vlees en heb m wat minder scherp als normaal gemaakt.. was heerlijk 🙈

5 jaar geleden

In nl mag je geen vlees cigkofte bestellen , dus alles is vegan je kan het gewoon eten. Nu krijg ik trekkkkk maar zit teveel kruiden en word daar zo beroert van.ik houd het wel hij een cracker zucht.