10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom adviseren ze dit ?

3 jaar geleden

Ik heb er nog nooit van gehoord. Waarom adviseren ze dit ?
Vanwege onrustig slapen, veel huilen, uit boosheid krabben. Ze is momenteel erg gefrustreerd. Vermoedelijk door haar maag, waarbij het niet lekker loopt. Maar wilde eerst wat informatie gaan opzoeken voordat ik het zomaar ga geven aan haar..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Misschien magnesiumvlokken in haar badje. En dan haar lichaam inmasseren met evt magnesium lotion/olie... Wat ze ook gebruiken en adviseren bij baby spa🤷‍♀️

3 jaar geleden

Misschien magnesiumvlokken in haar badje. En dan haar lichaam inmasseren me ...
Ik zou eerst uitwendig proberen...

3 jaar geleden

Ik zou er echt voorzichtig mee zijn om het te geven als je niet zeker weet dat ze tekort heeft of als het niet met de huisarts is overlegd. Bij teveel magnesium kan je klachten krijgen als misselijkheid en braken maar ook lage bloeddruk en hartritmestoornissen..

3 jaar geleden

Misschien magnesiumvlokken in haar badje. En dan haar lichaam inmasseren me ...
Ik was van plan om binnenkort een afspraak te maken bij een baby spa. Ik zal hen even om advies vragen wat ze gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op hoogendoornS

Vanwege onrustig slapen, veel huilen, uit boosheid krabben. Ze is momenteel ...
Heb je al eens andere voeding geprobeerd ? Iets wat beter te verteren is ?

3 jaar geleden

Heb je al eens andere voeding geprobeerd ? Iets wat beter te verteren is ?
Zijn al wel eerder overgestapt. Gebruiken op t moment nutrilon..

3 jaar geleden

Reactie op Pirrie

Ik zou er echt voorzichtig mee zijn om het te geven als je niet zeker weet ...
Wil het ook inderdaad niet zomaar geven.. overleg met de huisarts verloopt sws al heel moeilijk. Die zegt elke keer "baby's huilen nou eenmaal, het wordt binnenkort echt beter" het is alleen zo dat ik merk dat dit niet zomaar even huilen is.. maar weinig steun of advies van de huisarts hierin.

3 jaar geleden

Wij smeren elke avond magnesium olie op zn voetjes voor het slapen. Geen negatieve effecten, geeft baar ons idee meer rust in zn lijfje. Hij slaapt goed snachts
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.