14 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 🤰🏻🥳 ik ben geen 40 maar 32 weet ook sinds gisteren dat ik zwanger ben.. had vandaag mijn nod dit word ook onze 4 e heb al 2 jongens en 1 meid 🥰

5 jaar geleden

Gefeliciteerd✨ hier ook zwanger van de 2de, 4nov ongeveer uitgerekend. Ik merk het vooral aan het vermoeid zijn, opgezette buik en veel honger!

5 jaar geleden

Reactie op ancilla-sherida

Gefeliciteerd✨ hier ook zwanger van de 2de, 4nov ongeveer uitgerekend. Ik m ...
Oh en in ben 26💕

5 jaar geleden

Ik ben 5/6 November uitgerekend en 41 jaar. Het wordt voor mij mijn eerste 😊 Door omstandigheden (ziekte) heb ik niet eerder de ‘kans’ gehad. Wel duidelijke ‘klachten’ maar mag zeker niet klagen. Beetje gespannen buik, soms emo en borsten die groeien😊 Niet echt onzeker maar vind het wel spannend.

5 jaar geleden

Reactie op JennaP

Ik ben 5/6 November uitgerekend en 41 jaar. Het wordt voor mij mijn eerste ...
Herkenbaar verhaal, ook hierdoor wat later gestart. Ik ben 30 okt/1 nov uitgerekend

5 jaar geleden

Hier 40 jaar. Vorig jaar bevallen van een prachtige zoon en nu weer zwanger. ❤️10-07-2001 💙03-07-2005 💙31-03-2007 💙25-03-2020

5 jaar geleden

Super leuk dat we even sparren.. Hoe voelt iedereen zich? Ik voel mijn buik af en toe menstruatie achtige gevoel, telkens naar de wc kijken.. zo bang. Terwijl ik mijn borsten voel groeien. Iemand al last van geur vermijding of misselijk?

5 jaar geleden

Reactie op koeka

Super leuk dat we even sparren.. Hoe voelt iedereen zich? Ik voel mijn bui ...
Ja hier al wat last van misselijkheid en brandenmaagzuur. Maar die brandend maagzuur had ik bij al mijn zwangerschappen bijna vanaf dag 1 van de bevruchting.

5 jaar geleden

Hoi, ik ben zwanger van een 3e kindje, al moeder van 2 zoons van 18 en 15. Voor mijn vriend de eerste... spannend! Inmiddels ben ik al 44😱 en dat brengt ook weer de nodige onzekerheid met zich mee.. Ik ben 5.5 week nu, en ondanks dat ik al 2 x zwanger ben geweest heb ik , net als elke zwangere, toch de angst: gaat het wel goed? Is dat normaal die steek daar? Pffff😅 Vandaag ga ik me maar aanmelden bij de vk. Het lijkt me ook wel leuk om van meerdere mama’s van 40+ te lezen hoe zij het ervaren.

5 jaar geleden

Hallo allemaal ik ben 36 en moeder van 3 kids 15,12 en 6 en zwanger van nr 4. Vooral klachten van misselijkheid, bandenpijn in de onderbuik, moe, en pijnlijke borsten, en veel plassen.

5 jaar geleden

Reactie op peter wendy

Hoi, ik ben zwanger van een 3e kindje, al moeder van 2 zoons van 18 en 15. ...
Ook ik heb al oudere kinderen, dochter van 19 en 3 zoons van bijna 14 jaar 15 jaar en bijna 1 jaar en nu dus zwanger van nummer 5. Dit is de 2de van mijn man en mij. Ik ben 40 jaar.

5 jaar geleden

Reactie op peter wendy

Hoi, ik ben zwanger van een 3e kindje, al moeder van 2 zoons van 18 en 15. ...
Wat gaaf! Mijn moeder was 46 bij mijn jongste broertje😉 Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ook ik heb al oudere kinderen, dochter van 19 en 3 zoons van bijna 14 jaar ...
Gefeliciteerd! Wat heerlijk zo’n groot gezin. Mijn zoons zijn 18 en 15. Ik ben ook dankbaar dat het op mijn leeftijd toch nog vrij vlot spontaan is gelukt, vanaf oktober,dus nog net geen half jaar.

5 jaar geleden

Overigens ben ik vooral super moe. Soms zo moe dat ik er emo van wordt😂 Werken gaat prima..maar meer dan dat lukt me gewoon niet🙄 Gelukkig (nog) niet misselijk. Soms wat gerommel bij mn buik en lichte buikpijn. Owh ja en warrig soms! Gelukkig niet altijd😁