14 Reacties
5 jaar geleden
Gefeliciteerd 🤰🏻🥳 ik ben geen 40 maar 32 weet ook sinds gisteren dat ik zwanger ben.. had vandaag mijn nod dit word ook onze 4 e heb al 2 jongens en 1 meid 🥰
5 jaar geleden
Gefeliciteerd✨ hier ook zwanger van de 2de, 4nov ongeveer uitgerekend. Ik merk het vooral aan het vermoeid zijn, opgezette buik en veel honger!
5 jaar geleden
Reactie op ancilla-sherida
Gefeliciteerd✨ hier ook zwanger van de 2de, 4nov ongeveer uitgerekend. Ik m ...
Oh en in ben 26💕
5 jaar geleden
Ik ben 5/6 November uitgerekend en 41 jaar. Het wordt voor mij mijn eerste 😊 Door omstandigheden (ziekte) heb ik niet eerder de ‘kans’ gehad.
Wel duidelijke ‘klachten’ maar mag zeker niet klagen. Beetje gespannen buik, soms emo en borsten die groeien😊
Niet echt onzeker maar vind het wel spannend.
5 jaar geleden
Reactie op JennaP
Ik ben 5/6 November uitgerekend en 41 jaar. Het wordt voor mij mijn eerste ...
Herkenbaar verhaal, ook hierdoor wat later gestart. Ik ben 30 okt/1 nov uitgerekend
5 jaar geleden
Hier 40 jaar. Vorig jaar bevallen van een prachtige zoon en nu weer zwanger.
❤️10-07-2001
💙03-07-2005
💙31-03-2007
💙25-03-2020
5 jaar geleden
Reactie op koeka
Super leuk dat we even sparren..
Hoe voelt iedereen zich? Ik voel mijn bui ...
Ja hier al wat last van misselijkheid en brandenmaagzuur. Maar die brandend maagzuur had ik bij al mijn zwangerschappen bijna vanaf dag 1 van de bevruchting.
5 jaar geleden
Hoi, ik ben zwanger van een 3e kindje, al moeder van 2 zoons van 18 en 15. Voor mijn vriend de eerste... spannend!
Inmiddels ben ik al 44😱 en dat brengt ook weer de nodige onzekerheid met zich mee..
Ik ben 5.5 week nu, en ondanks dat ik al 2 x zwanger ben geweest heb ik , net als elke zwangere, toch de angst: gaat het wel goed? Is dat normaal die steek daar? Pffff😅
Vandaag ga ik me maar aanmelden bij de vk.
Het lijkt me ook wel leuk om van meerdere mama’s van 40+ te lezen hoe zij het ervaren.
5 jaar geleden
Reactie op peter wendy
Hoi, ik ben zwanger van een 3e kindje, al moeder van 2 zoons van 18 en 15. ...
Ook ik heb al oudere kinderen, dochter van 19 en 3 zoons van bijna 14 jaar 15 jaar en bijna 1 jaar en nu dus zwanger van nummer 5. Dit is de 2de van mijn man en mij. Ik ben 40 jaar.
5 jaar geleden
Reactie op Peetje1980
Ook ik heb al oudere kinderen, dochter van 19 en 3 zoons van bijna 14 jaar ...
Gefeliciteerd! Wat heerlijk zo’n groot gezin.
Mijn zoons zijn 18 en 15.
Ik ben ook dankbaar dat het op mijn leeftijd toch nog vrij vlot spontaan is gelukt, vanaf oktober,dus nog net geen half jaar.