17 Reacties

4 jaar geleden

IKEA heeft de beste matrassen volgens de Consumentenbond

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook van de Ikea maar hoor ook veel goeie verhalen over de aerosleep matrasjes deze zouden extra goed ademend zijn

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste een Aerosleep en nu weer gekocht. Idd die van de Ikea komt als beste uit de test, dus zal ook helemaal prima zijn. Wij zijn wel heel tevreden over de aerosleep, geeft toch een fijn/veilig idee. Let wel op dat het alleen optimaal werkt met ook de matrashoezen van aerosleep zelf.

4 jaar geleden

Wij hebben het 3d matras van IKEA gekocht omdat deze het beste uit de test van de consumentenbond kwam.. als je daar met je gezicht plat op gaat liggen kun je nog steeds goed ademen.. voelde wel veilig

4 jaar geleden

Ik volg! En nog een vraag, moet je echt een nieuw matras kopen? De aerosleep kun je wel wassen maar weet niet of dat voldoende is of dat je voor een nieuw kindje echt een nieuwe moet kopen

4 jaar geleden

Ik volg! En nog een vraag, moet je echt een nieuw matras kopen? De aeroslee ...
Persoonlijk vind ik het een fijn idee maar is denk ik wat je zelf wil op een kdv slapen de kindjes ook op matrasjes waar andere kindjes op slapen

4 jaar geleden

Wij hebben een Aerosleep gekocht. Was vorig weekend in de aanbieding bij de Prenatal! En hadden nog een cadeaubon. Dus toen vond ik de prijs goed te doen😁

4 jaar geleden

Wij hebben de krummellur gekocht bij ikea!

4 jaar geleden

Reactie op Lama90

Wij hebben een Aerosleep gekocht. Was vorig weekend in de aanbieding bij de ...
Je hebt meerdere soorten toch? Welke heb je aangeschaft?

4 jaar geleden

Pretura Excellent Spring Matras 60 x 120 cm Deze hebben wij!

4 jaar geleden

Ik volg even. Interessant onderwerp!

4 jaar geleden

Wij hebben ook de Pretura Matras Excellent Spring 60x120cm T018511 Gekocht obv persoonlijk advies winkel..

4 jaar geleden

Wij hebben van de Ikea de Himlavalv. Deze scoorde bij de Consumentenbond een 10 op luchtdoorlaatbaarheid, kwam ook als beste uit de test op de overige punten. €129.

4 jaar geleden

Reactie op Lama90

Wij hebben een Aerosleep gekocht. Was vorig weekend in de aanbieding bij de ...
Op de website van de kraamzorg staat dat de aerosleep zoals hij bedoelt is pas gebruikt mag worden als je kindje zich goed op temperatuur kan houden. https://bgvallei.nl/voorlichting/aerosleep-in-de-kraamtijd/ Daarvoor zonder topdekje. Dat buikslapen kan leiden tot wiegendood is trouwens niet alleen 'neusje in matras en door vervorming niet kunnen ademen', het is ook rebreathing (je eigen lucht opnieuw inademen) en warmtestuwing, ze kunnen hun warmte slechter kwijt. Bron: https://www.veiligheid.nl/kinderveiligheid/slapen

4 jaar geleden

Reactie op Appelkruimel

IKEA heeft de beste matrassen volgens de Consumentenbond
En niet in formaat 70x140 😟 dus wij moeten verder zoeken. Tips, ik hoor ze graag

4 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Op de website van de kraamzorg staat dat de aerosleep zoals hij bedoelt is ...
Ja dat weet ik. Eerste tijd slaapt ie ook lekker in de co sleeper :)