6 Reacties
één jaar geleden
Jeetje wat vervelend😔 voor jouw kleintje maar ook voor jou!
Mijn nichtjes hadden dit heel erg! Ze moesten blijven omkleden. Was gewoon zielig. Hele golven kwamen eruit. Bijna 1 nichtje ging het echt over met vaste voeding en naarmate ze ouder werd. En mijn ander nichtje is naar den osteopaat geweest. Een aantal keer. En dat heeft onwijs goed geholpen. Zij adviseerde ook probiotica. Geven wij overigens ook!
Misschien kun je daar eens een afspraak maken? Als je aanvullend verzekerd bent, krijg je ook vaak een gedeelte terug. Wie weet heeft je kleine toch ergens 'last' van of een blokkade zoals ze dat dan noemen....
Succes! Heb gezien dat het heel erg vervelend is zoveel omkleden en dat spugen 🍀
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Jeetje wat vervelend😔 voor jouw kleintje maar ook voor jou!
Mijn nichtje ...
De vaste voeding houd hij gelukkig wel goed binnen het is echt enkel de melk dat vind ik ook zo raar dan.. osteopaat is misschien nog wel een optie, ben daar wel al eens geweest toen hij 3-4 maanden oud was
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Is het misschien een optie om yoghurt aan te bieden in plaats van melk? Zod ...
Dat kan ik wel eens gaan proberen, heb hem al een aantal keer yoghurt gegeven en dat vind hij wel lekker, maar ‘hoeveel’ yoghurt moet je dan aanbieden om aan die hoeveelheid zuivel te komen?
één jaar geleden
Wat je ook eventueel kan doen.... is in de ochtend een pap maken? Granenpap? Of eventueel havermout de avond van te voren. En dat kun je dus met melk maken, daarin doe je havermout... en kun je eventueel aanvullen met banaan, kaneel, chiazaad en pindakaas ofzo?
Hebben wij ook een tijd gegeven, omdat ons zoontje zijn brood niet at in de ochtend. Op internet heb je heel veel combinaties van havermout!
Geen fles meer, maar wel de zuivel die hij dan binnenkrijgt