7 Reacties
één jaar geleden
Hier weigerde onze dochter rond de 14 maanden de flessen melk. Uit een beker wil ze ook niet. Hier is het een hele lange fase. We geven haar drie keer per week een ei zodat ze wel haar eiwitten binnen krijgt. Verder is ze gezond en eet ze prima. Dus ik zou er niet te moeilijk over doen.
één jaar geleden
Onze dochter kreeg ook savond en smiddags voor het slapen een fles met opgewarmde melk. Van de een op andere dag weigerde ze opeens ook haar melk. Ze wil het ook niet uit een gewone beker. In het begin maakte ik mij daar best druk om. Verschillende soorten melk geprobeerd en ik dacht ook misschien een fase. Wij hebben het nu los gelaten en zijn gestopt met proberen. Het werk een beetje een strijd. Ze krijgt nu na de lunch en savond na het eten een bakje Yoghurt of danoonje. En voor dat ze gaat slapen een flesje water mee naar boven. Zodat ze nog iets kan drinken voor het slapen.
één jaar geleden
O lijkt mij heerlijk als m'n dochter haar flesje niet meer wil🤣 maar ze is er nog erg verknocht aan helaas.
Ik zou bij het ontbijt en lunch melk aanbieden. Kom je zo aan 300 ml
één jaar geleden
Om eerlijk te zijn geven wij al heel lang niet meer een fles voor het slapen gaan. Ik denk dat we hier al gestopt mee zijn rond dat hij 1 jaar werd. Hier krijgt hij standaard een bekertje in de ochtend bij ontbijt en de avond bij avondeten aangeboden (gewoon koud). En voor het slapen krijgt hij nog een bakje yoghurt. Zo komt hij alsnog aan voldoende zuivel. Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat hier alleen melk of water gedronken wordt dus wellicht daardoor de melk er ook wel in gaat.