3 Reacties

één maand geleden

Hier ook sinds hij geen speen meer heeft. Hij slaapt hierdoor veel slechter in, we zijn ook pas 1,5 week verder en soms slaapt hij pas rond 10en. Ook wordt hij midden in de nacht wakker, zit rechtop en doet alsof hij er elk moment uit mag. Weglopen is krijsen. Ik kan daar zo slecht op gaan. Het scheelt dat ik vandaag niet hoef te werken, maar normaal moet ik er over een uur uit. Het is om te janken. Doorslapen is altijd al een dingetje geweest, maar dit is weer iets nieuws. Boos worden heeft geen zin, maar dat word ik dan uiteindelijk wel. Puur uit frustratie, wetende dat hij dit niet expres doet, aangezien hij geen klok kan kijken. Bijna 3 jaar aan ellende met slapen is uitzichtloos. Oh en nu ik toch bij ‘m zit: ik hoor een mug. Dus ik ga even op jacht. Succes allemaal 🍀

één maand geleden

Reactie op Marlot87

Hier ook sinds hij geen speen meer heeft. Hij slaapt hierdoor veel slechter ...
Pff heftig he.. wij zijn ookal al bijna 3 jaar bezig met hem inslaap te krijgen, midden in de nacht weer opnieuw te laten slapen en uiteindelijk bij ons in bed belanden. Wij weten soms ook echt niet meer wat we nou kunnen doen. De enige optie is om hem bij ons in bed te laten slapen zodat we allemaal een goede nachtrust hebben. Maar heel eerlijk verlang ik er nu ook echt naar om gewoon weer het bed voor mezelf te hebben ipv een voet in m'n neus of op het randje te liggen met kleine billetjes die me eruit duwen haha. Ik snap je frustratie heel goed. Ook wij en vooral mijn man hebben soms geen geduld en zijn dan niet meer zo soft. Waarna ik me weer schuldig voel als ik hem streng heb toegesproken en hij weer moet huilen. Hij doet het ook niet express maar een avond en een nachtje voor onszelf zou wel fijn zijn toch? Jij ook succes. En wie weet heeft een van ons binnenkort dé tip. Ik hoor hem dan graag :). Ik zit nu op de trap met zijn slaapkamer deur open. Wellicht heeft dit nog eens effect haha. Succes ook!

één maand geleden

Het is alsof ik een verhaal van mezelf zie 😂 precies hetzelfde hier. Zou het kunnen dat we een kind hebben die gewoon weinig slaap nodig heeft? Vannacht heeft hij tussen ons in geslapen en is 4 keer schreeuwend wakker geworden. Begint dan te schoppen en te slaan. Mijn hemel. Wat een kind 😅🥲 Ik zit nu naast ‘m en hij is aan het “stoeien” in z’n bed. Rondjes rennen, liggen, staan. Ik negeer ‘m. Hopelijk is hij straks zo moe dat hij toch in slaap valt. Maar dan hebben we de rest van de nacht nog. Als je me dit 3 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen. ‘Kom op, hij schreeuwt desnoods de hele buurt maar wakker, maar liggen zou hij’ was dan mijn antwoord geweest. Weer een illusie rijker 🤣 Succes weer! Ooit lachen we er om. Ooit.