5 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een koper spiraal. Enige kwaaltje bij mij is heviger ongesteld zijn. Verder gelukkig niet

3 jaar geleden

Hier ook koperspiraal en weinig klachten niet zoals jij omschrijft! Kan je je misschien herinneren voordat je de pil slikte en dus zonder hormonen was of je toen ook meer klachten had tijdens ongesteldheid? De ene vrouw krijgt met extra hormonen veel klachten terwijl het bij de andere juist andersom is en de pil het onderdrukt.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hier ook koperspiraal en weinig klachten niet zoals jij omschrijft! Kan je ...
Ik heb super lang de pil geslikt. Toen daarmee begonnen ivm heftige menstruaties maar welke klachten ik verder precies had kan ik me niet herinneren. Ik denk dat ik een jaar of 12 a 13 was dat de huisarts me ivm hevig bloedverlies de pil voorschreef, en dat is alweer meer dan 15 jaar geleden. Na het stoppen van de pil binnen 2 maand zwanger geraakt, en in die tijd ook geen regelmatige cyclus gehad... Ik heb dus helaas niet echt vergelijkingsmateriaal voor me gevoel. Alleen ik wordt hier gewoon echt niet vrolijk van omdat ik niet eens voor de kleine zorgen kan op dit moment. We hadden al besloten over 2 maandjes voor een 2e te gaan en dacht dus nog even volhouden... Maar vandaag denk ik echt dat ik hem het liefst er zsm uithaal, maar vraag me ook af of dat de oplossing is.

3 jaar geleden

Heb je geen endometriose? Ik slik daarom de pil door en een spiraaltje werd mij afgeraden.

3 jaar geleden

Reactie op T6543

Ik heb super lang de pil geslikt. Toen daarmee begonnen ivm heftige menstru ...
Ah ja dat snap ik na zo een lange tijd🙈 misschien even overleggen met vk of huisarts? Ik ben bang omdat het toch je eigen hormonen zijn zonder spiraal niet minder word en voor 2 maanden de pil snap ik dat dat ook een gedoe is.. lastig.. misschien wel even bellen om te checken of die überhaupt goed zit en dan bespreken wat te doen?