4 Reacties

2 maanden geleden

Slaapt ze smiddags nog? Wij merken bij onze dochter zodra ze smiddags heeft geslapen dat ze dan savonds ook pas laat slaapt

2 maanden geleden

Reactie op KellySchakel

Slaapt ze smiddags nog? Wij merken bij onze dochter zodra ze smiddags heeft ...
Ja, in het kdv 1u en in het weekend thuis zelfs 2u. Maar in het weekend slaapt zel wel al rond 20u, dus ik denk dat ze er toch nog baat bij heeft 🫣.

2 maanden geleden

Reactie op Ilse-M

Ja, in het kdv 1u en in het weekend thuis zelfs 2u. Maar in het weekend sla ...
Ja onze dochter heeft het soms ook nog nodig hoor. Zij gaat dan wel maar 2 dagen naar de opvang. Op dagen dat ze de volgende dag naar de opvang moet laten we haar niet meer slapen zodat ze dan savonds sneller slaapt en uitgerust is voor de opvang. Maar je kan eens proberen om het een keer over te slaan, kijken wat ze dan doet

2 maanden geleden

Hier het zelfde, doet ze een slaapje daar? Onze dochter en middagdutje (kdv dagen en opa en oma dagen) betekent dat we gewoon tot 22.00 bezig zijn, soms zelfs tot 23.00. In het weekend slaapt ze uit en houden we haar wakker, ze slaapt dan voor 20:00 en wordt wakker om 09.00. Nu proberen we haar extreem moe te maken na het eten, elke dag gaan we naar een speeltuin en laten haar een goede afstand lopen. Dit werkt helaas niet. De kdv heeft een dutje vanaf 13.00 tot 14.30, dat is gewoon veel te laat! Mijn schoonouders doen het wanneer ze moe is, ze kan daar 2 a 3 uur slapen. Want op zich niet gek is, als je soms pas om 22-23 uur slaapt en om 06.00 opstaat. Heel vervelend, maar ik denk dat geen dutje tussendoor het beste is om dan te schrappen. Maar ik durf de rust momentjes niet af te nemen van de kdv en schoonouders.