Mijn zoon gooit de laatste tijd ELKE DAG met water/melk/eten en luistert gewoon niet. Voordat we gaan eten waarschuw ik hem al en zeg ik dat we nu gaan eten dus niet gaan gooien, babies gooien en jij bent groot. Dan zegt hij ook ja ik ga niet gooien, na 10min gooit hij heel hard zijn bord eten op de grond en gaat hij lachen.
Vanmiddag was hij in de kamer van zijn zusje aan het spelen en heeft een hele beker water en haar melk in haar bed gegoten toen ik even 5min in de badkamer bezig was.
Geen enkele manier van straffen lijkt te helpen, het hem laten opruimen helpt ook niet want hij vind het leuk om op te ruimen. Ik begrijp er niks van want hij is heel slim en begrijpt alles. Als zijn zusje van 2,5 op het punt staat om iets te doen wat niet mag dan zegt hij er ook wat van.
Hij heeft alleen nog wenochtenden gehad, volgende week gaat hij echt beginn ...
Het begon hier ook met oefenen en ook meteen het slechter luisteren. Hij is nu sinds 2 weken echt naar school en het lijkt of alle opvoeding compleet verdwenen is, zijn vriendje een week eerder naar school exact hetzelfde 馃