19 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op IreenK
Als ik die alleen was vergeten was er niets aan de hand geweest 😂 betaal i ...
Dat doe ik nog niet met mijn telefoon 🙈 nog ouderwets met de pas. Als ik mijn sleutels vergeet kan ik gelukkig naar mijn buurvrouw die heeft de reserve sleutels maar die vergat ik al ver voor mijn zwangerschap 🤣🤣🤣
3 jaar geleden
Reactie op Bobbi 84
Dat doe ik nog niet met mijn telefoon 🙈 nog ouderwets met de pas. Als ik m ...
Het is ook gewoon heel stom… 😂😂 maar vanwege ruimtegebrek in huis ligt de wagen in m’n auto. Daarom heb ik die sleutel altijd los van de huissleutels (zodat m’n vriend er ook bij kan als ik niet thuis ben)
Ik ga denk ik maar een setje huissleutels erbij laten maken, en leg die in m’n auto 😂😂😂
3 jaar geleden
Oh hahahha wat een verhaal!
Ik had laatst ook zo'n dom momentje.
Op woensdag avond passen mijn ouders altijd op omdat mijn man moet werken en ik doe aan musical en is mijn repetitie avond. Dus ik had netjes alle tassen klaar gemaakt. Dus ik breng Nola bij mijn ouders en ga zelf naar mijn musical repetitie. Kom ik daar aan wil mij tas uit de auto pakken. Staat de tas van Nola in mn auto en mijn tas bij m'n ouders. Onderweg ook al 4x gebeld door mijn moeder die het zelfde geconstateerd had hahahah. Dus toen kon ik weer terug om de tassen om te ruilen en was ik te laat voor mijn repetitie 🤦 zo dom.
En als die tassen nou op elkaar lijken dan denk je nog oke kan gebeuren. Maar de tas van Nola is een luier rugtas. En mijn tas is een grote sporttas 🤭🤣
3 jaar geleden
O vreselijk inderdaad🥲 heel herkenbaar! Ik vraag me af of en wanneer dit weer goed komt 😂 ik heb er zelfs hinder van op m’n werk dat ik zo ontzettend vergeetachtig ben. Ook vergeet ik heel vaak wat mensen hebben gezegd. Dan zegt mijn man iets wat hij blijkbaar al eerder had verteld en dan klinkt het als nieuwe informatie voor mij🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Reactie op s.r.91
O vreselijk inderdaad🥲 heel herkenbaar! Ik vraag me af of en wanneer dit w ...
Herkenbaar! Soms kom ik thuis van bijvoorbeeld en verjaardag, en kan ik me niet meer herinneren waar nu precies de gesprekken over gingen 🤣
Dit is deels vergeetachtigheid, maar ik denk ook een deel er niet helemaal bij zijn, want: continu een kind in de gaten houden 😅🤣
3 jaar geleden
Pan op vuur vergeten en sprinten om het uitdraaien voordat alles overal naar toe spetter.
Achterdeur vergeten opslot te zetten en wij lekker fijn gaan fietsen.
Vergeten de fietsgordel los te maken voordat ik mijn zoontje eruit haal. Hij kijk me aan van mama wat doe je👀
Elke dag vergeten deo te zetten omdat ik druk bezig ben met mijn kleine😫.
Vergeten wat op mijn to-do list moest na 1sec😫.
Vergeten belangrijk baby item te halen maar nu is mijn budget op😫.
Niet meer weten wat je zou doen maar het was wel belangrijk 😑
Het wordt wel minder merk ik. Vooral de afgelopen 2 weken. Eindelijk!!
3 jaar geleden
Voor de mensen met een achtertuin… een sleutel ergens verstoppen misschien 😬 heeft mij al een paar keer gered.
Over het algemeen vergeet ik m’n sleutel en de rest niet. Of m’n sleutel zit ergens in m’n tas en kan hem simpelweg gewoon niet vinden 🤣.
Maar ook ik heb een tijdje geleden bij de jumbo moeten vragen na het scannen van alle boodschappen of ze deze even achter wilde houden zodat ik naar huis kon voor mijn portemonnee… sindsdien betaal ik met m’n telefoon 😂.
Allemaal nadelen van elke keer switchen van tas en dan niet alles meeverhuizen schijnbaar.