20 Reacties
één maand geleden
Reactie op SharonHB
Ja zeker, vooral in de nacht, dit is voor ons de uitkomst
Hier heb ik vaker over gehoord idd! Flesje water of met een geurtje erdoor en wegsprayen maar, kan altijd het proberen waard zijn
één maand geleden
Reactie op SharonHB
Ja ik heb van die etherische oliën van young living voor kinderen er door h ...
Bedankt voor de tip!😊
één maand geleden
Mijn zoontje had het ook een tijdje. Dat hij het raam wilde kijken of er geen monsters zijn. Dus laten zien en erbij gezet: monsters bestaan niet.
Elke keer als hij er nu over begint zeg ik ook: monsters..... Dan maakt hij het af met: bestaan niet.
Ik dacht ga er niks anders van maken want monsters bestaan niet. En hij accepteert als ik het zeg.
één maand geleden
Reactie op MBB85
Hier is de monster fase al een tijdje voorbij, we hebben een paar weken sam ...
Dat is ook nog een idee om te proberen!
één maand geleden
Reactie op MommyOfOne21
Mijn zoontje had het ook een tijdje. Dat hij het raam wilde kijken of er ge ...
Ja vind dit altijd zo lastig want het is natuurlijk ook zo het bestaat ook niet, maar in haar belevingswereld nu wel en ik wol wel dat ze zich serieus genomen voelt... lastig lastig
één maand geleden
Hier soms ook maar nog meer op een leuke manier ofzo. Ook zegt die dan 'daar komt de wolf' en gaat dan hard rennen maar lacht er dan wel bij haha. Tot nu toe nog geen angst ervoor gelukkig.
één maand geleden
Reactie op !nathaliee
Hier soms ook maar nog meer op een leuke manier ofzo. Ook zegt die dan 'daa ...
Ahww dat is zelfs schattig haha
VRIEND
één maand geleden
Zeker wel! Ze leven hier merendeels in donkere ruimtes en hij de gordijnen.
Maar onze kleine verhalen verteller heeft zich al eens versproken over boeven. Toen wij het hadden over boeven die fietsen stelen checkte hij; maar boeven bestaan toch helemaal niet? Vervolgens leg hij hetzelfde over monsters te willen checken, dus ondanks dat hij ze overal ziet, lijkt het meer spel te zijn hier.
Als hij monsters ziet, gaat hij ze zelf vaak te lijf met spreuken, dus daar ben ik op in gegaan. Nu jagen we ze weg door onze tandenborstels te gebruiken als toverstaf en met allerlei gebaren en spreuken ze weg te jagen (hij kan zien of ze weg zijn en waar we moeten richten).
Daarnaast beschermen zijn knuffels hem in de nacht tegen de monsters en natuurlijk weet iedereen dat monsters niet houden van kindjes met gepoetste tanden 🤣
één maand geleden
Reactie op Hepziba
Zeker wel! Ze leven hier merendeels in donkere ruimtes en hij de gordijnen. ...
Hihi klinkt als een spannend avontuur
één maand geleden
Halloween helpt ook niet echt...
De monsterfase begon 1,5 maand geleden maar is redelijk beperkt gebleven. Ik heb direct gezegd dat monsters niet bestaan. Maar, we doen nu wel een nachtlampje aan als hij gaat slapen. We vermoeden dat hij het nl eng vindt dat hij niet in het donker kan zien. Zodra wij naar bed gaan (we co-sleepen), doen we dat lampje uit. Ook spelen we nu regelmatig spookje met lakens en dekens, want het is ook wel fascinerend om een beetje eng te doen.
één maand geleden
Ik sla de monsters hier 's avonds geregeld in elkaar. Met van die knullige karatetrappen en kreten erbij. Hij ligt dan helemaal dubbel 🤣 Zeker weten dat ze dan allemaal weggejaagd zijn hoor haha.
één maand geleden
Reactie op Lapjesendraadjes
Halloween helpt ook niet echt...
De monsterfase begon 1,5 maand geleden ma ...
Halloween krijgt ze niks van mee, doe ik sowieso niks mee en gaat ons voorbij
één maand geleden
Reactie op MinnieMouse
Ik sla de monsters hier 's avonds geregeld in elkaar. Met van die knullige ...
Whaha ik zie het voor mij geweldig
één maand geleden
Mijn zoontje begon er ook ineens over! Eerst had hij een monster getekend op het kleed en vandeweek was de boom een monster
één maand geleden
Reactie op BAMPatricia
Halloween krijgt ze niks van mee, doe ik sowieso niks mee en gaat ons voorb ...
Wij ook niet hoor, maar hier in de stad doen veel winkels er wel aan mee met versieringen enzo
één maand geleden
Reactie op Lapjesendraadjes
Wij ook niet hoor, maar hier in de stad doen veel winkels er wel aan mee me ...
Ah ja mee dat is hier dan weer niet zo