11 Reacties

4 jaar geleden

Oeh leuk! Wij zitten ook voor een Mozes mandje te kijken. Welke hebben jullie gekocht? Voor de rest heb ik geen tips sorry haha

4 jaar geleden

Past het ook niet als je het glad eronder stopt en dan dus vanaf helemaal bovenaf aan de onderkant beginnen? Het is misschien niet het meest praktische... heb je wel wieg lakentje en niet perongeluk ledikant lakentjes?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Past het ook niet als je het glad eronder stopt en dan dus vanaf helemaal b ...
Ja het is wel allemaal wieg. Lakentje gaat nog wel die is vrij dun maar het dekentje is dikker. Ik kan proberen om inderdaad vanaf de onderkant te beginnen

4 jaar geleden

Wij hebben hem bij : van asten babysuperstore. Vind ze bij andere winkels vrij prijzig en dan moet je vaak nog het onderstel er los bij kopen. Hier heb je het mandje/wiegje + matras en onderstel inclusief, en niet mega duur voor zo’n korte tijd dat je het gebruikt. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze. Hier lijkt het misschien mooi opgemaakt maar de dikke bobbel is niet te zien😂

4 jaar geleden

Helaas komt dit doordat een Mozesmandje een stuk kleiner is dan een wiegje. Dus ik ben bang dat je dit wel alle dekentjes zult hebben. Ik zie alleen een optie van zelf de dekentjes op maat maken. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Wij hebben hem bij : van asten babysuperstore. Vind ze bij andere winkels v ...
Hij is wel super mooi! Heeft van asten niet aangepast beddengoed?

4 jaar geleden

Reactie op L.bloem

Wij hebben hem bij : van asten babysuperstore. Vind ze bij andere winkels v ...
Hij is wel prachtig! En het lijkt mij ook echt handig dat je het mandje zo eruit kan halen😁

4 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Oeh leuk! Wij zitten ook voor een Mozes mandje te kijken. Welke hebben jull ...
Wij hebben deze met het schommel onderstel en een hoes er nog in. Het dekentje heb ik er heel plat onderliggen en dan zit het prima

4 jaar geleden

En dan nog een dekentje over.

4 jaar geleden

Nog niet opgemaakt hoor!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik begin langzaamaan spijt te krijgen als ik al die foto's zie.., maar heb net een nieuwe wieg gekocht🙈