7 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor herkenbaar bij vrijwel alle bekers die ik heb geprobeerd/gehad het is lekvrij als die hem op z'n kop houdt of met rustig vervoeren maar bij vallen stoten zeker niet hier ook alles nat馃檲

3 jaar geleden

Of had je dit niet met die nuby? Hier drinkt ze nu uit een rietjesbeker van avent die kan trouwens wel tegen een stootje maar is natuurlijk heel anders drinken als je 360 gewend bent

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Of had je dit niet met die nuby? Hier drinkt ze nu uit een rietjesbeker van ...
Oh ja ik las in een andere topic een reactie waarin een mama vertelde dat ze er tevreden mee is, en als de baby de beker zat is hem zo laat vallen. Dacht huh, dat is het vervelendste van die hele beker, want dan zit m'n vloer onder. Maar ze reageerde nog niet op mijn vraag naar haar, dus dacht laat ik de rest navragen. De nuby heeft hij eigenlijk niet veel mee geoefend, en meestal lag hij in de box of op de grond met de beker, dus deze kwam niet hard op de vloer. Hij is door mijn fout alleen gaan vervormen omdat ik m ging steriliseren. En ik las hier en daar dat munchkin werd aangeraden, dus dacht laten we dat eens proberen..

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Of had je dit niet met die nuby? Hier drinkt ze nu uit een rietjesbeker van ...
Ik heb hier ook een rietjes beker, maar beide heeft hij nog niet door. Het is ook geen goede drinker helaas, uitgezonderd melk..

3 jaar geleden

Reactie op Selmx

Oh ja ik las in een andere topic een reactie waarin een mama vertelde dat z ...
Ah zo ja snap ik! Het is doodirritant ik ken het probleem ik denk dat veel bekers anti lek zijn tot op bepaalde hoogte dus met op z'n kop houden is die anti lek maar bij vallen helaas niet denk geen fabrieksfout ik heb dat ook met zowel de Munchkin als andere bekers gehad馃槙 op geef moment leren ze dat als ze klaar zijn de beker gewoon kunnen geven of laten staan maar daar heb je nu niks aan馃檲

3 jaar geleden

Ik liep tegen hetzelfde aan. Maar onder dat stuk rubbertje op het deksel blijft wat drinken zitten dus door de klap denk ik dat dat er tussendoor komt. Ik weet niet hoe nat het bij jullie wordt hoor.. maar dit is mijn theorie.

3 jaar geleden

Hier spuit er ook wel wat water over de grond als er met de beker gegooid wordt...en soms ook wat op tafel als ze hem op de kop houdt en dan op de tafel gaat meppen ofzo馃槄 Ik behandel de beker dan ook niet als lekvrij, ik vertrouw niet dat er niks gebeurd als ie vol met water in een tas zit o.i.d. Verder wel heel tevreden mee, ze drinkt er heel veel water door 馃槃