5 Reacties

4 jaar geleden

Heb het zelf niet meegemaakt maar wel positieve geboorteverhalen gehoord!

4 jaar geleden

Ik heb zelf bij de vorige ook fluxus gehad en moet en wil graag in het ziekenhuis bevallen bij mij was het kindje te groot waardoor ik wss teveel bloed verloor. Nu je zegt een volle blaas wist niet dat dit een oorzaak kon zijn maar ik moest ook een catheter ik kon niet meer zelf plassen waarschijnlijk was de doorgang helemaal geplet en verlamd door de kleine dus moest hem wel 2 dagen in. Maar toch lees ik graag mee want ondanks dat ik in het zkh beval hoop ik natuurlijk dat het gewoon allemaal goed verloopt馃檪

4 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik heb zelf bij de vorige ook fluxus gehad en moet en wil graag in het ziek ...
Ja snap ik! Ik hoop idd ook geen bloedverlies te hebben dit keer. Helemaal omdat ik het herstel best pittig vond. Eerste bevalling 400 nl verloren dacht ik en alleen bij de 2de fluxus gehad. Dus hopen dat de derde weer normaal mag zijn. Helemaal omdat we het weer thuis gaan proberen.

4 jaar geleden

Reactie op suzanne33

Ja snap ik! Ik hoop idd ook geen bloedverlies te hebben dit keer. Helemaal ...
Bij mij exact hetzelfde 1ste ook rond 300 ofzo weet niet meer precies en 2de 1500 dus laten we hopen dat de 2de een eenmalige vergissing was indd馃

4 jaar geleden

Als je verloskundige het aandurft, zou ik het gewoon doen! Niets is zo fijn als thuis bevallen en een ambulance is zo ter plaatse 馃槉 (kans dat het niet nodig is, is overigens nog altijd groter dan dat het wel nodig is) Zelf helaas m鈥檔 vorige bevalling te veel bloed verloren, waardoor ik olv gynaecoloog moet bevallen in zkh. Baal ik enorm van! Als t had gemogen, had ik het wel geweten.