4 Reacties
één jaar geleden
Hoihoi, Dat spoken zou ik me niet zo druk om maken, zolang ze gewoon rustig is. Ikzelf slaap ook moeilijk in, de een heeft daar nu eenmaal meer moeite mee dan de ander. Onze dochter is ook altijd nog zeker een kwartier aan het rommelen, maar zolang ze rustig is geloof ik t wel. Als je dochter overdag gewoon in dr goeie doen is en snachts ook niet heel ellendig, dan zou ik t lekker zo laten en erop proberen te vertrouwen dat ze doet wat voor haar werkt. Onze dochter dronk ook heel slecht overdag en ineens drinkt ze 4 bekers op een dag leeg, dus kan allemaal nog veranderen:) Je doet t goed xx
één jaar geleden
Hier wordt vaak ng een poos gekletst tegen haar knuffels 😅
Soms ook wel een half uur of langer
Volgens mij is dat redelijk normaal :)
Even de prikkels van de dag verwerken :)
En hoeveel drinkt je dochter?
Onze drinkt ook heel weinig overdag, maar we hebben haar al sinds ze 8/10 maand is (ofzoiets) geen avondfles meer gegeven.. ook nooit snachts. Alleen als ze ziek is of met kiesjes soms een keertje.
Ze drinkt sochtends 150 ml melk, over de dag heen ongeveer 150 water (soms nog minder en heel soms gaat het dubbele erin) en savonds voor het slapengaan 150 ml melk.
Ik weet dat ze zeggen dat ze vanaf een jaar 1 liter vocht moeten per dag, maar hier lukt dat echt met geen mogelijkheid 😛
In ieder geval niet als je ook nog eens rekening moet houden met maximaal 300 ml melk(producten) (en daar gaan we dan wel regelmatig overheen 🤪)
één jaar geleden
Reactie op Gietertje
Hier wordt vaak ng een poos gekletst tegen haar knuffels 😅
Soms ook wel ee ...
Hahaha klinkt ook gezellig ja!
Ik vind het wel lastig inschatten hoe veel ze drinkt. Maar 1 drinkbeker leeg red ik vaak niet met haar.. Ik bied het vaak aan en tijdens het eten wil ze vaak nog wel, maar als ze niet wil slaat ze hem ook woest van zich af. 😅
Wel heel duidelijk..
Mijn ouders geven haar limonade, dat heb ik liever niet want dan ben ik bang dat ze nooit meer water/thee leert drinken. Maar dan zijn de luiers niet aan te slepen. Hoewel ze zeker niet uitgedroogd is hoor, door de zuivel gaat vaak water en fruit dus misschien is dat ook genoeg voor haar.