10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Jongensnamen zijn echt moeilijk he? Wij zijn ook opzoek naar een jongensnaam voor ons 2e kindje. Meisje waren we gelijk uit. Bij onze eerste was het Job of Joep. Is dus Job geworden. De 2e wordt echt niet Joep! Maar wat dan wel 馃槄 ik merk dat ik niks helemaal geweldig vind en alleen maar denk: past het bij Job? Ipv: vind ik deze naam helemaal geweldig? Maargoed, terug naar jouw vraag: Namen die bij ons het niet worden maar ik zeker leuk vind en best bij Morris vind passen: Joep 馃槄 Pieter Lucas Olivier Guus Tobias

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Jongensnamen zijn echt moeilijk he? Wij zijn ook opzoek naar een jongensnaa ...
Ja super lastig die namen! Ik ken jongens die Job heten, de een heeft twee broertjes ; Dries en Toon. En de andere Job heeft een broertje Luuk

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Ja super lastig die namen! Ik ken jongens die Job heten, de een heeft twee ...
Jaa ik vind Luuk dus heel leuk, maar mijn beste vriendinnetje heeft een Luuk. Zelfde geldt voor Guus, vind ik ook super, maar zit ook al in onze vriendenkring 馃ゲ. Mijn vriend zijn naam begint met een T, daardoor vind ik alle namen met een T niet prettig passen in het gezin. En de achternaam begint met een L dus mag niet beginnen of eindigen met een L. Ik vind mezelf dus ook best veel eisen hebben - irritant maar ja.. het is zo鈥檔 ding! Een naam! En dus vet moeilijk.

茅茅n jaar geleden

Morris erg leuk! Wat ik er bij vind passen Owen Naud Jason Xavi Vince

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Jaa ik vind Luuk dus heel leuk, maar mijn beste vriendinnetje heeft een Luu ...
Oeehhh een kennis heeft ook een Job met een broertje Sam ook heel leuke combi vind ik! Wat ik ook leuk bij Job vind en voldoet aan je eisen is Duuk Wout Pelle Rick

茅茅n jaar geleden

Reactie op babynummertwee

Oeehhh een kennis heeft ook een Job met een broertje Sam ook heel leuke com ...
Job en Pelle klinkt heel leuk. 馃槏

茅茅n jaar geleden

Morris & Laurens Morris & Thijs Morris & Jens Morris & Louis 馃グ馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Morris & Glen

茅茅n jaar geleden

Morris & Pepijn

茅茅n jaar geleden

Jonas, Douwe