Hi mommy's
Ik wou eerst even topic per topic beschrijven maar ik ga even alles neerschrijven wat ik kwijt wou en zien waar jullie je in herkennen of evt tips voor hebben 馃槻
Hij is nu 13 maanden en doet een dutje rond 12u van een uurtje, deze week zelfs 1,5u en 1 keer 2u 馃槺馃槺 en rond 18u30-19u gaat hij bedje in en soms sliep hij tot 2u, soms zelfs tot 5u door tot afgelopen week
1..de nachten waren dus "goed" maar nu is hij wakker rond 00u en krijsen en met niks stil te krijgen, alleen al hij in m'n armen ligt en dan tussen 5u en 7u is dat wakker , BV en slapen... Dus hij ligt nu een week tussen ons gedurende de nachten 馃檹
2..niet luisteren haha馃槻 zal overal wel zijn dat de lades worden opengetrokken en alle potten en pannen zijn heel interessant 馃檲 maar als ik dan nee zeg wordt hij enorm boos en gaat hij ook krijsen en een stijve houding aannemen
3.. hij drinkt best veel, als ik zijn flesje 250ml met water of Camille thee drinkt hij dat in 1,2,3 leeg.. zo toch een 4 flesjes op een dag en dan nog in de avond zijn melk KV van een 250ml is dat genoeg of te veel?
4.. ik zit hele dagen thuis met hem, is dan vrij rustig wandelt rond, haalt alles overhoop haha maar doen jullie ook iets van activiteiten?
Rond 16u als ik aan het eten begin is het lastig doen en wilt hij hele tijd op m'n arm 馃お
Sorry voor de vele topics 馃檹馃檹