16 Reacties
één jaar geleden
Tv, of youtube, of als je dat nog niet wilt laten zien kun je ook filmpjes van hemzelf laten zien of met iemand videobellen bijvoorbeeld.
Wat ook helpt is niet 1 hand/voet helemaal doen, maar om te wisselen. Dus eerst 1 hand/voet tot hij tegenstribbelt en dan gelijk naar de andere kant. Bijvoorbeeld 1 vinger rechts, 1 vinger links, 1 teen rechts, 1 teen links enz.
één jaar geleden
Ik doe het altijd onder de douche.. laat haar ook vaak er daarna even mee spelen , of tussendoor. ( zo’n speciaal kinder ding dus ze kan zich niet bezeren) hierdoor kijkt ze altijd aandachtig als ik dit doe.. ik maak er nooit een drama van en stop ook als ze echt niet wil hierdoor heb ik t idee dat ze dat wel goed vind
één jaar geleden
Reactie op Buchukimchi
Tv, of youtube, of als je dat nog niet wilt laten zien kun je ook filmpjes ...
Tv etc werkt helaas niet. Net met veel drama de 3 langste teennagels kunnen knippen terwijl hij moord en brand gilde en helemaal overstuur raakte. Laat de rest maar even zitten tot die ook “echt” te lang zijn haha
één jaar geleden
Reactie op Merletd
Ik doe het altijd onder de douche.. laat haar ook vaak er daarna even mee s ...
Geen idee waarom mijn kind er zo’n drama van maakt maar helaas als ik dat doe en hem daarna afpak wordt hij ook boos mocht hij het interessant vinden. Hopelijk groeit hij hier snel overheen 🥺
één jaar geleden
Reactie op SE1997
Tv etc werkt helaas niet. Net met veel drama de 3 langste teennagels kunnen ...
Tv werkt ook niet voor mij, echt alleen tiktak 🤣
één jaar geleden
Reactie op SE1997
Tv etc werkt helaas niet. Net met veel drama de 3 langste teennagels kunnen ...
Heb je ook filmpjes van hemzelf geprobeerd? Of even videobellen met papa oid. Dat is echt anders dan tv.
En als je het nog niet geprobeerd hebt kun je misschien nog een electrische vijl voor baby's proberen.
Hem bij jou op schoot laten zitten terwijl je je eigen nagels knipt zou ook nog kunnen werken. Dan laat je hem eerst gewoon kijken en langzaamaan doe je dan ook een vinger bij hem.
Zodat het niet te lang duurt kun je bij hem ook 1 of een paar nagels knippen en later op de dag weer een paar. Dan hoeft hij niet lang stil te zitten.
En te kort knippen kan vervelend aanvoelen, dus beter niet heel kort knippen.
één jaar geleden
Reactie op Merletd
Misschien dan iets aanbieden wat hij dan zeker interessant vind? Op een geg ...
Van alles geprobeerd, zelfs dingen die hij normaal niet mag maar wel wilt zoals telefoon/afstandsbediening. Wil hem dat ook weer niet aanleren maar was wanhopig 😂. De vingers lukten nu wel met wat lekkers, en veel gek doen. Maar de tenen blijven een drama. Probeer nu elke dag 1 a 2 nageltjes te doen en dan is ie helemaal overstuur. Ben bijna klaar met 10 tenen en hoop dat ze niet te snel groeien weer