12 Reacties
één jaar geleden
Bedankt voor alle reacties.
Slapend heb ik nog niet bedacht. Maar hij slaapt bijna altijd op zijn buik en dan het licht aan doen. Zie ik niet echt zitten haha 😂
Filmpje en eten heb ik vaak geprobeerd. Helpen niet helaas. Oeh elektrisch lijkt mij wel spannend. Maar ik zal is nakijken.
Vijlen ook wel is geprobeerd. Ook daar is hij echt te beweeglijk en onrustig voor.
Eigen nagels knippen en dan die van hem. Nog niet geprobeerd. Kan het zeker is proberen.
één jaar geleden
Reactie op Sja1989
Afleiden met eten of filmpjes?
Ik zit te denken om dit te bestellen via Ali ...
Dit heb ik gebruikt vanaf de geboorte tot een maand of 9, daarna vond ik het minder z'n werk doen. Nageltjes werden naar mate ook sterker natuurlijk. Eerder super tevreden mee geweest.
één jaar geleden
Ik heb zelf deze nadat ik een keer in m’n zoontjes vinger had geknipt door het vele bewegen. Ik durfde het toen niet meer met een nagelknipper te doen en dit is ideaal. Ik had ook vaak dat zijn nageltjes scherp bleven na het knippen, maar dat is nu ook niet meer zo. Het gaat ook allemaal veel sneller. Wij gebruiken nog wel een filmpje erbij, zodat hij is afgeleid.
één jaar geleden
Reactie op Meer90
Wij maken er een spelletje van. Knip knip knip daar komt het schaartje! En ...
Hij gaat al in verzet als hij de nagelschaartje ziet 🙈 Hij vindt het gewoon echt vreselijk. Zie niet gebeuren dat dit bij hem werkt. Fijn dat het de laatste keer wel bij haar hielp 😅