Ik zit met een heel groot dilemma. Mijn zoontje is bijna 8 weken en ik zit al 2 weken met vreselijke nekpijn wat erger en erger werd. Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest en heb een mri gehad en het is een hernia. Door de pijn kan ik mijn zoontje nauwelijks dragen en snachts is echt een hel. Het duurt even voor ik van de pijn rechtop kan zitten en de pijn is tig keer erger snachts. Nu heb ik medicijnen voorgeschreven gekregen met de boodschap dat ik dan moet stoppen met BV. Dit wil ik absoluut niet. De borst is niet alleen zijn voeding maar ook ziin troost, ik vind hem nog veeeeels te klein om te stoppen met de borst. Maar de pijn is ook verschrikkelijk.
Heeft iemand zoiets soortgelijks gehad? Ervaringen die er wellicht gedeeld kunnen worden?
Misschien kun je het vragen bij de fb pagina ' vraag een lactatiekundige ' vaak mogen medicijnen wel bij bv terwijl artsen denken dat het niet kan. Een lk kan ook tips geven over diverse houdingen
Snachts voed ik al liggend, dat is misschien een optie? Misschien is er and ...
Dat deed ik eerste twee weken maar daar kreeg ik weer hele erge rugpijn van. Plus ik moet hem goed rechtop houden ivm veel spugen. Dat is dus niet iets wat mij zou helpen
Kolven en weggooien om te zorgen dat je productie op peil blijft en dan weer opnieuw leren borst voeden als je medicatie niet meer nodig hebt.
Voor het troosten bij jou: op je blote huid leggen en dan een pink geven, helpt bij mij voor hetzelfde effect als mijn tepels weer gevoelig zijn.