8 Reacties
één jaar geleden
Ja, was bij ons ook een worsteling, het neusje spoelen maakt haar nog altijd een beetje aan het wenen, maar gaat al zonder tegenstrubbelen :-).
Wij geven ze iets wat ze anders niet krijgt om mee te prullen (tube zalf, buisje fysiologisch water...) Dat vindt ze fijn, al leidt het niet af op het moment van de waarheid... Het spoelen en de neusspray doen we met 2 als ze niet meewerkt, maar altijd heel kalm, zonder ruw te zijn en zonder haast. We proberen het 'te ontstressen' zonder het langer te laten duren dan nodig. De neusspray lijkt ze zo ondertussen wel fijn te vinden 😅 na een tijdje leren ze het precies kennen zo 🤷♀️
één jaar geleden
Luuf verkoudheids balsem werkt echt super. Misschien kunnen jullie dat proberen. Klein beetje op de borst smeren.
één jaar geleden
Reactie op Ilse-M
Ja, was bij ons ook een worsteling, het neusje spoelen maakt haar nog altij ...
Bij ons was het eerst juist zo makkelijk idd hij kende het en ging er voor zitten. Dit is echt nu pas.. afleiding geprobeerd, zelf neusspray nemen dat hij het ziet, spelletje van maken. Dat vind hij allemaal heel leuk totdat hij zijn neusspray ziet🙈
één jaar geleden
Wij laten hem tijdens het verschonen met het flesje spelen als hij verkouden is. Vaak doet hij hem dan zelf al in zijn neus en dan sprayen wij en begint hij te lachen. Als dit niet lukt klem ik hem met zijn hoofdje tussen mijn borst en me bovenarm en houd ik met die zelfde hand zijn handen vast. Dan gaat het wel met een hoop gegil en tranen
één jaar geleden
Reactie op Sol en Co
Werkt idd top merk nou al verschil en geen vechtpartij meer😅
Ahhh Fijn! 😊