61 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb zo berenpak jasje wel gevoerd als een jas vorig jaar voor mijn zoontje gekocht bij de h&m

VRIEND
4 jaar geleden
Leuke topic en mooie timing!
Had gelezen dat een jasje fijn is zodra de kleine uit het ziekenhuis komt, maar blijkbaar zijn er nog wat alternatieven...
Ik vroeg me al af of ik voor die paar weken een jasje ga kopen in maat 50 én één in maar 56 of dat ik meteen de grotere pak en de mouwtjes omsla. Iemand advies?

4 jaar geleden
Reactie op Bouboulicious
Wij hebben zo een skipakje, met beentjes eraan.

Jaa ik heb precies dezelfde in het bruin heerlijk warm! Wel even gewurm met aantrekken maar als die zit dan zit die haha

4 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Had gelezen dat een jasje fijn is zodra de kl ...
Ik zelf heb wel 56 als eerste jasje omdat mijn andere kinderen al vrij groot bij bevalling waren en met kleding eronder is het wel fijn dat het makkelijk erover heen gaat.

4 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ik heb 56, ook omdat er wellicht nog (dikke) kleertjes onder zitten in de winter

4 jaar geleden
Reactie op Hepziba
Thanks! Ik heb deze nu besteld in maat 50 omdat H&M qua babykleding vrij ruim valt vind ik. Dus dit zal een maat 56 zijn. Fijn voor direct uit het ziekenhuis en later in de kinderwagen lijkt mij. 🥰 En omdat we uitgerekend zijn in november gekozen voor een lekker warm pakje ipv alleen een jasje (mede door de tips in de comments)