61 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Noppies 💝

4 jaar geleden

Ik heb zo berenpak jasje wel gevoerd als een jas vorig jaar voor mijn zoontje gekocht bij de h&m

4 jaar geleden

Ik heb dit jasje in maar 50 op Vinted gekocht. Hij is van het merk Gymp en ik vind hm helemaal geweldig voor onze kleine meid🥰

4 jaar geleden

Wij gaan wrs niet voor een jasje de eerste maanden, maar voor deze.

4 jaar geleden

Geen jasje, ze liggen alleen immers. Wel een handig warm pakje waarmee je je kind goed in de maxicosi kan vervoeren, zonder dat ie koud wordt.

4 jaar geleden

Wij hebben zo een skipakje, met beentjes eraan.

VRIEND

4 jaar geleden

Leuke topic en mooie timing! Had gelezen dat een jasje fijn is zodra de kleine uit het ziekenhuis komt, maar blijkbaar zijn er nog wat alternatieven... Ik vroeg me al af of ik voor die paar weken een jasje ga kopen in maat 50 én één in maar 56 of dat ik meteen de grotere pak en de mouwtjes omsla. Iemand advies?

4 jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Wij hebben zo een skipakje, met beentjes eraan.
Jaa ik heb precies dezelfde in het bruin heerlijk warm! Wel even gewurm met aantrekken maar als die zit dan zit die haha

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Wij gaan wrs niet voor een jasje de eerste maanden, maar voor deze.
Waar vind ik deze? Hij is heel mooi!

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Leuke topic en mooie timing! Had gelezen dat een jasje fijn is zodra de kl ...
Ik zelf heb wel 56 als eerste jasje omdat mijn andere kinderen al vrij groot bij bevalling waren en met kleding eronder is het wel fijn dat het makkelijk erover heen gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik heb 56, ook omdat er wellicht nog (dikke) kleertjes onder zitten in de winter

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Thanks! Ik heb deze nu besteld in maat 50 omdat H&M qua babykleding vrij ruim valt vind ik. Dus dit zal een maat 56 zijn. Fijn voor direct uit het ziekenhuis en later in de kinderwagen lijkt mij. 🥰 En omdat we uitgerekend zijn in november gekozen voor een lekker warm pakje ipv alleen een jasje (mede door de tips in de comments)

4 jaar geleden

Reactie op Hepziba

Waar vind ik deze? Hij is heel mooi!
One + in the family. ☺️

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Met capuchon en mini beren oren! 🙈 wel maat 62, ben niet van plan 3 x een winterjas te kopen! Al wil ik ook graag nog zo’n lekker dik deken hebben voor in de maxi cosi en wandelwagen

4 jaar geleden

Van de C&A maatje 56 ☺️

4 jaar geleden

Hier ook een skipakje ☺️

4 jaar geleden

Reactie op evlie

Hier ook een skipakje ☺️
Deze is leuk! Waar heb je die gekocht?😊

4 jaar geleden

Reactie op Dina93

Deze is leuk! Waar heb je die gekocht?😊
😊 Hij is van Lil’ Atelier.. via Zalando. Maar ze verkopen het in meerdere online winkels volgens mij 😁

4 jaar geleden

Newborn jasje van z8 voor onze kleine meid

4 jaar geleden

Koeka Vik, ook nog een berenpakje.