92 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Vanmorgen ging afzetten perfect! Wel met poepbroek afgezet, want ze poepte ...
Hahaha nou dat kan gebeuren toch… 😜 En wat fijn zeg! De knuffel er meteen bij helpt dus goed? Misschien ook maar eens proberen!

één jaar geleden

Reactie op mila30

Hahaha nou dat kan gebeuren toch… 😜 En wat fijn zeg! De knuffel er meteen ...
Ja volgens mij gaat dat best goed :) Vanmiddag bij het ophalen was ze het een beetje zat.. zat ze een beetje zielig te kijken met haar Pino op schoot 🙈 Geeft toch een beetje troost denk ik

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ja volgens mij gaat dat best goed :) Vanmiddag bij het ophalen was ze het e ...
Agh ❤️ zo fijn dat een knuffeltje dat kan doen! Hier had hij vandaag dus echt een top dag. Helemaal niet verwacht door alle personeels wisselingen. Was vandaag een juf van de andere groep en blijkbaar (of toeval) vond hij dat heel fijn. Lekker spelen op de grond, vrolijk. Ik wist niet wat ik hoorde 😅 benieuwd naar morgen!!

één jaar geleden

Weer een goeie dag! Hopelijk hij jullie kindjes ook ❤️

één jaar geleden

Reactie op mila30

Weer een goeie dag! Hopelijk hij jullie kindjes ook ❤️
Wat goed!! Zo fijn! Hopelijk onze dochter morgen ook! Heb het gevoel dat ze thuis wel last ergens van heeft soms (beetje prikkelbaar soms).. soms denk ik kiesjes, maar ze heeft alle tanden al en al 4 kiezen, dus dat kan bijna nog niet.. (ze begon netjes met 6 maanden, maar met 13 maanden had ze al haar tanden en 4 kiezen) Maar het kan ook komen door spanning in huis ivm onze twee katten die problemen hebben/hadden… Vandaag een van de twee in laten slapen.. zij was mee en zei alleen maar 100 keer ‘waf’ in de wachtruimte met alle honden.. heeft er niet veel van meegekregen wat er nou aan de hand was, maar misschien wel qua spanning en verdriet van ons..

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Wat goed!! Zo fijn! Hopelijk onze dochter morgen ook! Heb het gevoel dat z ...
En, hoe is het gegaan? 😊 Ah jeetje dat zijn inderdaad al heel wat tandjes en kiesjes! Ik denk soms ook ‘zal het een tandje zijn’, soms weet je het ook gewoon niet of is het van alles tegelijk! Waardoor een kindje tijdelijk wat minder vrolijk is. Agh en wat sneu van jullie kat 😞 gecondoleerd. Hier ook 2 katten in huis, dus kan mij goed inbeelden dat dat ook effectief heeft op je kindje.

één jaar geleden

Reactie op mila30

En, hoe is het gegaan? 😊 Ah jeetje dat zijn inderdaad al heel wat tandjes ...
Het ging weer poep :( Brengen was al huilen en krijsen.. en de hele dag wilde ze weer alleen in de box, op schoot of in zo’n stoeltje.. Maandag maar weer kijken hoe het gaat.. Afgelopen maandag ging zo goed! De hele dag kletsen en vrolijk.. alleen op het laatst weer wat moe en aanhankelijk, maar dat vind ik niet zo gek Misschien toch last van een humeurtje door het gedoe thuis.. Morgen weer naar de dierenarts met de andere.. zo bang dat die ook wat ernstigs heeft (hij heeft wel iets, maar wat weten we nog niet..) Dus stressvolle week ook geweest.. en nog steeds Meer voor ons dan voor haar, maar ze krijgt vast onze stress wel wat mee

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Het ging weer poep :( Brengen was al huilen en krijsen.. en de hele dag wil ...
Agh wat sneu 😞 zo lastig als het eerst goed ging en daarna weer niet.. Hopelijk is de stress thuis rondom de kat snel weer voorbij voor jullie allemaal. Hoe was het bij de dierenarts?

één jaar geleden

Reactie op mila30

Agh wat sneu 😞 zo lastig als het eerst goed ging en daarna weer niet.. Ho ...
Nee nog niet voorbij :( De andere kat is ook ongeneeslijk ziek.. op papier is het een doodzieke kat.. het enige wat wij (tot nu toe) hebben gemerkt is dat hij 3 keer een soort aanval heeft gehad waarbij z’n achterpoten het niet goed leken te doen.. Voor de rest is hij nog steeds zo actief als normaal en eet en drinkt goed.. maar hij blijkt een vorm van kanker te hebben waar niks aan te doen is.. Ze geven hem nog een aantal weken.. 😞

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Nee nog niet voorbij :( De andere kat is ook ongeneeslijk ziek.. op papier ...
Ah bah.. Sterkte 😔

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Nee nog niet voorbij :( De andere kat is ook ongeneeslijk ziek.. op papier ...
Wat sneu 😞 sterkte ❤️

één jaar geleden

Misschien toch nog goed nieuws voor onze kat! Het bloedonderzoek hebben ze vanmorgen opnieuw gedaan, omdat het beeld daarvan echt niet klopte met hoe hij is.. uit het bloed kwam een doooodzieke kat en wij zien gewoon onze vrolijke kat die soms een rare aanval lijkt te hebben dat z’n achterpoten even niet meewerken.. uit het bloed van vandaag kwam wel een afwijking, maar maar 1 ipv ongeveer alles.. Het kan nog steeds slecht nieuws betekenen uiteindelijk, maar ze gaven hem maar een paar weken, dus het is iig positiever nu.. Met ons meisje ging het vandaag op de opvang weer wat beter.. wel wat wisselend, maar ze heeft ook wel lekker gespeeld soms :)

één jaar geleden

Ze gaan bij de opvang onze dochter binnenkort een keer observeren en kijken wat ze kunnen doen om het leuker voor haar te maken! Benieuwd of en wat eruit komt.. sowieso fijn dat ze dat gaan doen Ben bang dat ze gewoon niet van de grote groepen is (zonder dat wij erbij zijn).. ze is heel erg van het kijken en zelf observeren en (ik denk) ook overzicht houden. Denk dat de groep nu voor haar te groot is en dat ze daarom liever in zo’n stoeltje aan tafel zit (hoog), zodat ze rust heeft en alles goed kan overzien.. of in de (hoge) box.. ik hoop nog steeds dat als ze straks kan lopen, dat dat overzicht ook langzaam komt als ze op de grond speelt.. dan kan ze ook sneller weg/ergens anders heen als ze het even te druk vindt.. Vandaag deed ze haar eigen stapjes los!

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ze gaan bij de opvang onze dochter binnenkort een keer observeren en kijken ...
Dat is fijn!! Ik hoop voor jullie dat ze daar iets nuttigs uithalen en het zo fijner kunnen maken voor je dochtertje 😊 Ik kan iig zeggen dat het hier de 2e week op rij helemaal top ging. Echt een verandering van dacht en nacht. Alsof hij ook daar weer ‘zichzelf’ is. Rent overal rond, is super nieuwsgierig, doet met alles mee. Hopelijk blijkt het bij jullie uiteindelijk toch ook gewoon een fase en voelt ze zich straks weer fijner :) En wat goed dat ze haar eerste stapjes los heeft gezet!! 😍 P.s. Gelukkig ook goed nieuws voor jullie kat 🍀

één jaar geleden

Afgelopen week, buiten spelen met de ‘grote kindjes’ 🥰

één jaar geleden

Reactie op mila30

Afgelopen week, buiten spelen met de ‘grote kindjes’ 🥰
Ah zo fijn! En leuke jas heeft dat meisje Haha Die heeft m’n dochter ook 😅 We zijn net naar peutergym geweest 😂 Ze vond het helemaal leuk! Ging helemaal los (ook richting andere kindjes enzo) en vond het helemaal niet te druk 🙈 Tis toch dat ik erbij ben dan..

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ah zo fijn! En leuke jas heeft dat meisje Haha Die heeft m’n dochter ook � ...
Ah wat heerlijk!! Alleen maar goed om te doen, of je er nou bij bent of niet 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op mila30

Ah wat heerlijk!! Alleen maar goed om te doen, of je er nou bij bent of nie ...
Jaa was heel leuk om haar zo ‘los te zien gaan’ :) Ze was de enige die nog niet liep Haha, maar dat maakte haar niks uit Ze wou er tijdens het namen noemen (waarbij elk kind netjes op schoot zat) al vandoor 😂 Ze kan het dus wel ;) Vandaag ging ze ook in een drukke ruimte met kinderen en heel veel volwassenen die ze allemaal niet kende gewoon lekker spelen, kruipen, stapjes zetten, op mensen af (aan hun benen willen optrekken 😂) etc 😊 Ik sprak daar nog een moeder en die had ook een kindje die het rond deze leeftijd echt niet leuk vond op de opvang een periode, dus het komt vast goed Haar kind gaat er nu met zoveel plezier weer heen dat ze er niet weg wil Haha Morgen weer zien hoe het gaat :)

één jaar geleden

Ze had vandaag een prima dagje op de opvang 😊 Trots op haar! Ze had niet gespeeld met andere kindjes (en ook geen losse stapjes gedaan), maar wel vrolijk gezeten op haar eigen ‘eilandje’ en daar rustig rond gekeken naar wat de andere kindjes deden 🤣 En wel gespeeld ook zelf rustig op haar plek ;)

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ze had vandaag een prima dagje op de opvang 😊 Trots op haar! Ze had niet g ...
Wat fijn!! Lekker op haar eigen plekje haar eigen ding gedaan dus, heerlijk! Hier vandaag weer iets minder vrolijk na 2 weken happy, maar dat is (denk ik) omdat hij snot verkouden is, net als ikzelf en heel Nederland 🙃 Morgen weer een dag! En hij heeft verder een prima dag gehad, alleen niet zo vrolijk rondgestapt als vorige weken.