92 Reacties

één jaar geleden

Vandaag weer een top dag 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op mila30

Vandaag weer een top dag 🙏🏼
Wat goed! En wat leuk dat ze zo vaak foto’s sturen! Dat doen ze hier nu minder sinds ze op een grotere groep zit 😬 Ook geen verhaaltjes meer Maar wel altijd een goeie overdracht, dus dat is ook fijn :) Ben benieuwd hoe het hier morgen gaat :)

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Wat goed! En wat leuk dat ze zo vaak foto’s sturen! Dat doen ze hier nu mi ...
Ah ja dat is zo leuk hè! Was hier een periode ook minder maar nu weer vol op verslagen en foto’s. Toch leuk om tussendoor mee te kunnen kijken, maar snap ook dat ze het super druk hebben daar en niet altijd tijd voor misschien! En ja, uiteindelijk is die overdracht belangrijker! 😁 Succes morgen, gaat vast goed 🍀

één jaar geleden

Reactie op mila30

Ah ja dat is zo leuk hè! Was hier een periode ook minder maar nu weer vol o ...
Ik hoop het 😅 Vandaag was een overprikkelende dag met maar 1 slaapje van nog geen uur 😂 Oeps 🙈 Ze had meer mogen/moeten slapen, maar het ging niet Qua planning lukte het even niet icm haar slaapjes (ze doet er meestal nog 2.. ze kan op 1 als die goed lukt.. maar dat laatste lukte dus niet en qua planning moest dat eigenlijk wel 😬) Ze heeft wel de hele dag vrolijk gedaan (tot ze echt naar bed moest en tanden gepoetst moesten worden) en met haar grote nichtje (3 jaar) gespeeld 😊 Morgen maar ontprikkelen op de opvang🙈

één jaar geleden

Net breeeeeed lachende foto’s gekregen in de app! 🥰🥰 Ze heeft gekleurd, en zat net te spelen met een ander (kleiner) kindje! Brengen was vanmorgen weer een drama zei mn vriend, maar aan de foto’s te zien, heeft ze het nu toch heel leuk!

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Net breeeeeed lachende foto’s gekregen in de app! 🥰🥰 Ze heeft gekleurd, e ...
Yesss! Wat fijn!! 🙏🏼😁

één jaar geleden

Ooo ik maak exact hetzelfde mee met mn zoontje, ineens huilen, alleen maar op schoot willen, niks willen eten, slecht slapen.. zo frustrerend en zielig. Ik geef hem morgen maar boterhammen mee ipv warme maaltijd daar. Anders wordt hij helemaal humeurig. Dat willetje is ineens goed ontwikkeld. Terwijl hij eerder de beste eeter van het kdv was haha. En joh,dan haal ik hem op en is hij meteen het zonnetje in huis. Kan lachen en huilen tegelijk haha Heeft ook bijna al zn tanden. Is van 7 november. Ik woon divhtbij amsterdam.

één jaar geleden

Reactie op babyboyben

Ooo ik maak exact hetzelfde mee met mn zoontje, ineens huilen, alleen maar ...
Frustrerend he? Hier ook thuis altijd meteen vrolijk en niks aan de hand Het is echt een fase (en het gaat hier nog steeds met ups en downs) maar het komt goed!! Hoop dat m’n dochter haar goeie dag van gisteren volhoudt en volgende week ook weer lekker vrolijk gaat spelen :)

één jaar geleden

Reactie op babyboyben

Ooo ik maak exact hetzelfde mee met mn zoontje, ineens huilen, alleen maar ...
Ah ja dat ook inderdaad hè; bij ophalen meteen weer vrolijk! Herkenbaar. Hopelijk gaat de fase bij jullie ook snel weer voorbij 🙏🏼

één jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier gaat het perfect! 😅 Mevrouw vindt het er geweldig! Sochtends bij het brengen is het altijd een beetje ‘zozo’.. ze vindt het prima, maar is lekker neutraal 😛 Maar blijkbaar deelt ze daar nu de lakens uit volgens de juffen 😂 Iets moet open, of juist dicht, of iets moet anders hahaha Kleine commandeur is het 😂 En als ze ook maar ergens bij een juf het woord ‘buiten’ opvangt, dan is het ‘jaaa!! Buite!’ En als we haar komen halen en ze ziet ons, dan is het meteen op ons afrennen en knuffelen 🩷 Zo blij dat die rotperiode voorbij is! Ze is nu wel altijd lekker moe als ze thuiskomt, maar heeft daar de tijd van haar leven 😅

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier gaat het perfect! 😅 Mevrouw vindt het er ...
Ik zie nu je berichtje. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! Wat heerlijk die ontwikkelingen en het klinkt echt alsof ze het super naar haar zin heeft 😁 gelukkig die periode voorbij inderdaad! Op naar nog heel veel mooie dagen daar. Hier gaat het ook fantastisch! Echt letterlijk elke dag dat hij geweest is krijgen we te horen hoe goed hij het deed. Hoe hij zich volpropt met eten haha, hoe veel hij lacht en de oren van je kop brabbelt en zo leuk speelt met de ‘grote’ kindjes. En hier inderdaad ook altijd blij aanrennen als we komen halen 🥰 tenzij hij in de zandbak zit, dan wil hij er niet meer uit 😂

één jaar geleden

Reactie op mila30

Ik zie nu je berichtje. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! Wat hee ...
Haha zo leuk! 😄 Hier ook zo’n kletskous die zelfs maandag op een andere groep helemaal aan de klets was en de hele dag vrolijk en goed eten en slapen 😅 Ze was samen met 1 ander kindje uit haar groep op een andere groep geplaatst, omdat er een aantal juffen ziek waren.. de juf van die andere groep kende ze wel een beetje, maar niet heel goed en kindjes volgens mij helemaal niet 😂 Maar de juf vond haar zo vrolijk en kletserig 😅 Ze praat ook zoveel! Haha Alles wat ze ziet, doet, wil doen of wil benoemt ze of praat ze na 🥰 En in de winkels en op straat tegen ieeeedereen ‘hallo!!’ En ‘doeii!’ 😂 Zo’n leuk kind hebben wij 😂